Προγραμματισμός εξετάσεων των Γενικών Λυκείων και Λυκείων Ε.Α.Ε. σχολικού έτους 2024-2025

Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τη με αρ. πρ. 32443/ΓΔ4/24-03-2025 Υ.Α. (ΑΔΑ:6ΔΙ646ΝΚΠΔ-ΡΗ8) με θέμα «Λήξη μαθημάτων σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διδακτικού έτους 2024- 2025»(Β ́1527), η ημερομηνία λήξης μαθημάτων για τα Γενικά Λύκεια και Λύκεια Ε.Α.Ε. ορίζεται η Παρασκευή 16 Μαΐου 2025, ημερομηνία κατά την οποία δεν διεξάγεται διδασκαλία και ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών αποφασίζει για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών/τριών.

Οι προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών/τριών της Α ́ και Β ́ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και Λυκείων Ε.Α.Ε. διεξάγονται από τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025 έως την Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025. Η ημερομηνία έκδοσης αποτελεσμάτων ορίζεται το αργότερο έως την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025.
Οι απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών/τριών της Γ ́ τάξης Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και Λυκείων Ε.Α.Ε. διεξάγονται από τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025 έως τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2025. Η ημερομηνία έκδοσης αποτελεσμάτων ορίζεται έως την Τετάρτη 28 Μαΐου 2025.
Σύμφωνα με το αρθρο 105 του ν. 4610/2019 (Α ́ 70), όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4692/2020 (Α ́ 111), προβλέπεται ειδική εξεταστική περίοδος κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου, για τους/τις μαθητές/τριες που απουσιάζουν δικαιολογημένα από την εξέταση μαθήματος λόγω ασθενείας ή άλλου αποχρώντος λόγου και για τους/τις μαθητές/τριες της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο.
Η έκδοση των αποτελεσμάτων, μετά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου, θα γίνει μέχρι την Τρίτη 24 Ιουνίου 2025.
Υπενθυμίζεται ότι μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων και των δύο εξεταστικών περιόδων οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή οι ίδιοι, εφόσον είναι ενήλικοι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση ενός ή περισσότερων γραπτών δοκιμίων. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.
Οι μαθητές/τριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τους/τις οποίους/ες προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής, μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να ζητήσουν επανεξέταση στα μαθήματα που εξετάσθηκαν. Η αίτηση για επανεξέταση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή από τους/τις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, στο σχολείο μέσα σε δύο (2) ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Η αίτηση συνοδεύεται από το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε μάθημα για το οποίο ζητείται επανεξέταση.
Επισημαίνεται ότι σε ό,τι αφορά τους ελέγχους προόδου του δευτέρου τετραμήνου, αυτοί παραδίδονται ή αποστέλλονται στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή στους/στις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες έως την Παρασκευή 16 Μαΐου 2025.
Επίσης, προβλέπεται ειδική εξεταστική περίοδος στις αρχές του Σεπτεμβρίου, για τους/τις μαθητές/τριες που απουσιάζουν δικαιολογημένα από την εξέταση μαθήματος λόγω ασθενείας ή άλλου αποχρώντος λόγου, για τους/τις μαθητές/τριες των Α ́ και Β ́ τάξεων που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. και για τους/τις μαθητές/τριες της Γ’ τάξης που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο.

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΗΣ ΕΚΠ/ΚΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ 29-04-2025

Η Α’  τάξη του σχολείου πραγματοποίησε μονοήμερη εκπ/κή εκδρομή στην ΑΘΗΝΑ-ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ στις 29/04/2025, στο πλαίσιο των μαθημάτων της   Ιστορίας και της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας,  σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Οι μαθητές/μαθήτριες περιηγήθηκαν στο Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας και στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στο Μουσείο Ακρόπολης.

Πλήθος συμμετεχόντων μαθητών:  70 από 82

Συνοδοί καθηγητές: Μαρκάτη Ευγενία ,κλ.ΠΕ02,  Αννέτη Ελένη,κλ.ΠΕ02. Μεγαλοκονόμος Ιωάννης , κλ.ΠΕ88.01, Σουραλής Χρήστος,ΠΕ03.


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

 

Ενημέρωση για την έκδοση συμπληρωματικής προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ, έτους 2025.


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ Α’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ (από 10-04-2025 έως 13-04-2025)

Η  Α΄  τάξη  του 2ου Προτύπου ΓΕ.Λ. Τρίπολης πραγματοποίησε τετραήμερη εκδρομή από 10-04-2025 έως και 13-04-2025 στην Κέρκυρα, κυρίως  στο πλαίσιο του μαθήματος «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία».

Συγκεκριμένα επισκεφτήκαμε την περιοχή του Παλαιού Φρουρίου, η οποία συνδέεται με τον Θουκυδίδη  μέσα από την περιγραφή του για τον Πελοποννησιακό Πόλεμο. Η  ευρύτερη περιοχή του Φρουρίου  διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στα γεγονότα που περιγράφει ο ιστορικός. Η επίσκεψη έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές της Α’ Λυκείου να συνδέσουν το ιστορικό κείμενο με τον πραγματικό γεωγραφικό χώρο και να κατανοήσουν καλύτερα, μέσω της βιωματικής προσέγγισης, τις πολιτικές και κοινωνικές συγκρούσεις της εποχής του Πολέμου. Η περιήγηση στον χώρο συνέβαλε στην ανάπτυξη της ιστορικής συνείδησης και της κριτικής ικανότητας των μαθητών, προσφέροντας μια ζωντανή εμπειρία επαφής με το ιστορικό έργο. Η ξενάγηση στον χώρο έγινε από την φιλόλογο κ. Αννέτη Ελένη.

Στη συνέχεια  οι μαθητές ξεναγήθηκαν στα εκθέματα του Μουσείου Ασιατικής Τέχνης. Το Μουσείο αυτό ιδρύθηκε το 1928, ως Μουσείο Σινοϊαπωνικής Τέχνης, με αφορμή τη δωρεά της σινοϊαπωνικής συλλογής του Γρηγορίου Μάνου και περιλαμβάνει περίπου 15.000 αντικείμενα ασιατικής τέχνης από ιδιωτικές συλλογές και δωρεές μεμονωμένων αντικειμένων. Στεγάζεται στα «Ανάκτορα των Αρχαγγέλου Μιχαήλ και Αγίου Γεωργίου» και είναι το μοναδικό μουσείο στην Ελλάδα που είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στην τέχνη και τις αρχαιότητες της Ασίας, με παγκόσμια πλέον αναγνωρισιμότητα.

Οι μαθητές επίσης επισκέφθηκαν το Casa Parlante, το πιο ζωντανό μουσείο της Κέρκυρας. Ένα αρχοντικό του 19ου αιώνα  στην ιστορική Παλιά Πόλη της Κέρκυρας , που ζωντανεύει και διηγείται την ιστορία του. Εκεί αναπαρίσταται η καθημερινότητα των ευγενών του νησιού σε όλες τις εκφάνσεις της. Με κινούμενες ανθρώπινες φιγούρες ρομποτικής τεχνολογίας, αλλά και με την πιστή διακόσμηση και επίπλωση, το Casa Parlante προσφέρει την πραγματική εικόνα της Κέρκυρας μιας άλλης εποχής. Οι παραδόσεις του νησιού ξεδιπλώθηκαν μπροστά τους ξυπνώντας όλες τις αισθήσεις τους, μέσα από μία αυθεντική εμπειρία από εικόνες, ήχους και μυρωδιές. Το σπίτι ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια τους. Άκουσαν τα παιδιά της οικογένειας να παίζουν μουσική, μύρισαν τα αρώματα που αναδύονταν από την κατσαρόλα της μαγείρισσας, διάβασαν τα νέα από την εφημερίδα του Κόντε.

Στη συνέχεια οι μαθητές επισκέφθηκαν το κτίριο της Παλαιάς Φιλαρμονικής και το Μουσείο Χαρτονομισμάτων της Ιονικής Τράπεζας , το οποίο θεωρείται  ένα από τα πιο σημαντικά μουσεία του είδους του στην Ελλάδα, αφού η συλλογή του παρουσιάζει τη νομισματική ιστορία του νέου Eλληνικού Kράτους, από την ίδρυσή του. Τα 180 χρόνια ιστορίας του παρουσιάζονται στους 2 ορόφους του Μουσείου και έχει μεγάλη επισκεψιμότητα.

Την επόμενη ημέρα οι μαθητές ξεναγήθηκαν στην Παλιά Πόλη της Κέρκυρας από δύο ξεναγούς και αργότερα επισκέφθηκαν το γραφικό Ποντικονήσι , ολοκληρώνοντας την γνωριμία τους με την  πόλη. Η εκδρομή έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να ιχνηλατήσουν την ιστορία της Κέρκυρας ανά τους αιώνες, από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη πραγματικότητά της.

Συνοδοί καθηγητές: Τζιάφα Μαρία,κλ.ΠΕ06 ,  Αννέτη Ελένη, κλ. ΠΕ02, Σαββίνα –Μυρτώ Κούνα, κλ.ΠΕ03 και Χριστόφορος  Νικόλαος,κλ.ΠΕ86.