Επίσκεψη Περιφερειακού Συμβουλίου Νέων Πελοποννήσου στις Βρυξέλλες
Η πρώτη θητεία του Περιφερειακού Συμβουλίου Νέων Πελοποννήσου ολοκληρώθηκε, αφήνοντας σημαντική παρακαταθήκη συμμετοχής, δημιουργικού διαλόγου και ουσιαστικών προτάσεων, με την επίσκεψη 18 μελών του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, από τις 20 έως τις 22 Απριλίου 2026. Το σχολείο μας εκπροσώπησε επάξια η μαθήτρια της Β΄ Λυκείου Νάγια Κούσουλα, η οποία συμμετείχε ενεργά στις εργασίες και τις δράσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Νέων. …
Συνέχεια του άρθρου ‘Επίσκεψη Περιφερειακού Συμβουλίου Νέων Πελοποννήσου στις Βρυξέλλες’ »
