Συμμετοχή της μαθήτριας του σχολείου μας Νικολέτας Ασσιούρα στην ΚΕ’ Σύνοδο της Βουλής των Εφήβων

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή, 16 Ιουλίου 2021, οι διαδικτυακές εργασίες της ΚΕ΄ Συνόδου της Βουλής των Εφήβων. Βήματα Δημοκρατίας – Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή (14, 15 και 16/07/2021). Το 2ο ΓΕ.Λ Τρίπολης  εκπροσώπησε η μαθήτριά μας Νικολέτα Ασσιούρα (μαθήτρια της Β’ τάξης κατά το σχολικό έτος 2020-2021) Εφέτος, στην τριήμερη Σύνοδο συμμετείχαν 150 έφηβοι από τα Λύκεια …

Συνέχεια του άρθρου ‘Συμμετοχή της μαθήτριας του σχολείου μας Νικολέτας Ασσιούρα στην ΚΕ’ Σύνοδο της Βουλής των Εφήβων’ »