1o ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Οι μαθητές της  Α΄ Λυκείου του σχολείου μας παρακολούθησε την Πέμπτη 8/4/21 το 1o Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ. Το περιεχόμενο του Φεστιβάλ, ήταν κατάλληλο να το παρακολουθήσουν όλοι/ες οι μαθητές/ριες και όλοι οι εκπαιδευτικοί καθώς και όσοι ενδιαφέρονται και αγαπούν τα Μαθηματικά. Σύμφωνα με την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ, Α. Π. : Φ16.1/16403/Δ2 10/02/2021 το Φεστιβάλ δύναται …

Συνέχεια του άρθρου ‘1o ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ’ »