Μαθητική Οικονομική Ολυμπιάδα
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας συγχαίρει τους μαθητές της Γ’ Λυκείου Ρέντι Εκερέμ Χένα και Γιάννη Αλεξίου, οι οποίοι διακρίθηκαν στον πρώτο γύρο της Ελληνικής Οικονομικής Ολυμπιάδας που διεξήχθη την προηγούμενη εβδομάδα και προκρίνονται στον δεύτερο περιφερειακό γύρο που θα διεξαχθεί τον Μάρτιο. Παράλληλα συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριες της …
