άσκηση στα ουσιαστικά ά-΄β-΄γ κλίσης

Γαλεντέρη Εμμανουέλα, φιλόλογος

Ἰ. Μ. Χατζηφώτης – Ἡ Γέννηση στὴ Βυζαντινὴ Τέχνη

Ἰ. Μ. Χατζηφώτης – Ἡ Γέννηση στὴ Βυζαντινὴ Τέχνη

Γεωργούσης  Δημήτριος, θεολόγος

Σαρακοστή των Χριστουγέννων

Σαρακοστή των Χριστουγέννων

Γεωργούσης  Δημήτριος, θεολόγος

WHO IS SANTA CLAUS

SANTA

Λυτρίδου Σουλτάνα, αγγλικής φιλολογίας

Αρχαία Ελληνικά Α΄Λυκείου: Προγραμματισμός της Διδακτέας Ύλης 2014-15

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΏΝ Α

Τσιουπλή Ευγενία, φιλόλογος

Καλλιτεχνική Παιδεία: 2015: Ευχές και ελπίδες

Ευχές_6 Ευχές_9β Συνέχεια ανάγνωσης

Ημέρες και ώρες επικοινωνίας καθηγητών και γονέων

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ (ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2014) 

Επιστολή σε γονείς

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ  

Πολιτική Παιδεία Α΄ Λυκείου

Για εκπαιδευτικό υλικό σχετικά με το μάθημα πατήστε εδώ

Σχολικός εκφοβισμός: Επίδειξη δύναμης ή αδυναμίας; Μια προσέγγιση υπό το φιλοσοφικό πρίσμα της Hannah Arendt

Εισήγηση για τον σχολικό εκφοβισμό 

Μία πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση του σχολικού εκφοβισμού από τον

Εκπαιδευτικό Δρ.  Βασίλειο Δημόπουλο

(η εργασία είναι υπό έκδοση στα πρακτικά του  9ου 

Πανελληνίου Συνεδρίου της  ΠΕΕ στη Φλώρινα).

Τσιουπλή Ευγενία, φιλόλογος

Πολιτική Παιδεία Α΄, Μαθητική Εργασία: Ανάλυση Διαφήμισης ως μηχανισμού δημιουργίας αναγκών

Υποδειγματικές εργασίες στο πλαίσιο του μαθήματος Πολιτική Παιδεία Α΄Λυκείου :

ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑΣ

(από το μαθητή Νικολάου Αριστείδη)

(από τους μαθητές Γιαούπη Στέφανο και Αναστασιάδη Σωτήρη)

Δείτε την Εργασία

(από τους μαθητές Τσαγκαράκη Κωνσταντίνο και Τσιρογιάννη Σωτήρη)

 

Εργασία της Ευαγγελίας Παπαδοπούλου, Α΄Λυκείου

Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις Δήμου Κιλκίς

Dimos_Kilkis_Xristougenna_2014_entypo 1

Dimos_Kilkis_Xristougenna_2014_entypo 4

Πρoστατευμένο: Πολιτική Παιδεία Α΄, Τράπεζα Θεμάτων, φάση Β΄

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Πολιτική Παιδεία Α΄, Κεφ.5ο: Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ – Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο

Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ – Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ – ώρες: 6 Συνέχεια ανάγνωσης

Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών, Γ΄ Λυκ. Τεχν. Κατ/νση

ΑΟΔΕΥ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ

1.2. Η Επιχείρηση

1.2.1. Εισαγωγικές έννοιες
1.2.1.1. Η Επιχείρηση ως Παραγωγική Μονάδα – Οικονομική Οργάνωση
1.2.1.2. Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση
1.2.1.3. Η Επιχείρηση ως θεσμός
1.2.1.4. Η Πολιτισμική διάσταση της Επιχείρησης
1.2.1.5. Η Επιχείρηση ως Σύστημα
1.2.1.6. Ερωτήσεις

Επιχείρηση: Συμπλήρωση Κενών

Επιχείρηση: Προτάσεις Σωστού/Λάθους

1.3. Λειτουργίες της Επιχείρησης

1.3.1. Η αλυσίδα των Επιχειρησιακών Λειτουργιών

Επιχειρησιακές Λειτουργίες: Συμπλήρωση Κενών

Επιχειρησιακές Λειτουργίες: Προτάσεις Σωστού / Λάθους

1.4 . Η Επιχείρηση και το Περιβάλλον της

1.4.1. . Στοιχεία του Περιβάλλοντος Προτάσεις Σωστού / Λάθους
1.4.2. Η Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης

1.5 . Η Αποτελεσματικότητα τον Επιχειρήσεων

1.5.1. Οι Στόχοι των Επιχειρήσεων Προτάσεις Σωστού / Λάθους
1.5.2. Αποτελεσματικότητα – Αποδοτικότητα – Παραγωγικότητα
1.5.3. Ερωτήσεις

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

2.1. Εισαγωγικές Έννοιες

2.2. Οργάνωση και Διοίκηση (Management – Management)
2.2.1. Βασικές Έννοιες
2.2.2. Ιστορική εξέλιξη του Management  test
2.2.3. Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management
2.2.5 Ερωτήσεις
   Management-Προτάσεις Σωστού/Λάθους

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

3.3. Διεύθυνση

3.3.1. Ηγεσία – Βασικές Έννοιες
3.3.1.1. Πηγές δύναμης του Ηγέτη
3.3.1.2. Πρότυπα Ηγετικής Συμπεριφοράς 
3.3.1.3. Ερωτήσεις – Ασκήσεις
3.3.2. Παρακίνηση
3.3.2.1. Βασικές έννοιες
3.3.2.2. Βασικές Θεωρίες Παρακίνησης

α) Θεωρία αναγκών Μaslow

β) Θεωρία “υγιεινής – παρακίνησης Herzberg

γ) Θωρία Προσδοκιών

3.3.2.3. Μέθοδοι και Τεχνικές Παρακίνησης 

3.3.3. 1 Δυναμική Ομάδων

3.3.3.2. Η αναγκαιότητα και σπουδαιότητα των ομάδων

3.3.3.4 Προσδιοριστικοί παράγοντες της αποτελεσματικότητας της ομάδας

3.3.4.1. Έννοια της επικοινωνίας

3.3.4.2. Η σπουδαιότητα της Επικοινωνίας συνοπτικό

3.3.4.2. Η σπουδαιότητα της Επικοινωνίας

3.3.4.3. Η διαδικασία της επικοινωνίας

3.3.4.4 Βασικά Εμπόδια Επικοινωνίας (συνοπτικό)

3.3.4.4 Βασικά Εμπόδια Επικοινωνίας

3.3.4.5 Βελτίωση Επικοινωνίας

3.3.4.6 Διαδικασία μετάδοσης μηνύματος

3.3.4.7. Κρίσιμα ζητήματα της μετάδοσης του μηνύματος, που πρέπει να τονιστούν

3.3.4.8. Αποτελεσματική ακρόαση

3.3 Ερωτήσεις – Ασκήσεις

 Πανελλαδικά Θέματα

1AODE 2013

2AODE 2012 epan

3AODE 2011

4AODE 2011 epan

5Θέματα Προσομοίωσης 2012

6AODE 2013 EPAL

7AODE 2010

8AODE 2010 ESP

9AODE 2009

10AODE 2009 epan

11AODE 2008 Epana

12AODE 2009 EPAL

Πολιτική Παιδεία Α΄, Κεφ.6ο: Κοινωνικοποίηση και Πολιτικοποίηση

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ – ώρες: 5 
Συνέχεια ανάγνωσης

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ

ΜΝΗΜΗ ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ

Μεσίγκου Σοφία, Φιλόλογος

Πρoστατευμένο: Πολιτική παιδεία Α΄, Εργασία για τα τμήματα Α1, Α3 & Α4 : Επεξεργασία Τράπεζας θεμάτων – Δείτε την ανάθεση για κάθε μαθητή

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Κατασκευή Λογότυπου του σχολείου από μαθητές

Οι μαθητές μπορούν ατομικά ή σε ομάδες να συμβάλουν στην βελτίωση της εμφάνισης  του Ιστολογίου του σχολείου. Ένας από τους τρόπους που θα μπορούσε να γίνει αυτό είναι ο σχεδιασμός – κατασκευή λογοτύπου του σχολείου. Όσοι μαθητές ή μαθήτριες ενδιαφέρονται να εμπλακούν σ’ αυτή τη διαδικασία μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην κ. Γαλεντέρη, στην κ. Τσιουπλή, στην κ. Καλπάκα και στον κ. Φουτσιτζή. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα λογοτύπων από τα παρακάτω:

Λογότυπο Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης 

 

Λογότυπο της google

για περισσότερα παραδείγματα Λογοτύπων πατήστε εδώ

 

Καθορισμός διδακτέας − εξεταστέας ύλης των μαθημάτων Β΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014−2015

did-ex-yli

δείτε την ύλη

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση