Γαλεντέρη Εμμανουέλα, φιλόλογος
Δεκ 17
Ἰ. Μ. Χατζηφώτης – Ἡ Γέννηση στὴ Βυζαντινὴ Τέχνη
Ἰ. Μ. Χατζηφώτης – Ἡ Γέννηση στὴ Βυζαντινὴ Τέχνη
Γεωργούσης Δημήτριος, θεολόγος
Δεκ 16
Αρχαία Ελληνικά Α΄Λυκείου: Προγραμματισμός της Διδακτέας Ύλης 2014-15
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΏΝ Α
Τσιουπλή Ευγενία, φιλόλογος
Δεκ 14
Σχολικός εκφοβισμός: Επίδειξη δύναμης ή αδυναμίας; Μια προσέγγιση υπό το φιλοσοφικό πρίσμα της Hannah Arendt
Εισήγηση για τον σχολικό εκφοβισμό
Μία πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση του σχολικού εκφοβισμού από τον
Εκπαιδευτικό Δρ. Βασίλειο Δημόπουλο
(η εργασία είναι υπό έκδοση στα πρακτικά του 9ου
Πανελληνίου Συνεδρίου της ΠΕΕ στη Φλώρινα).
Τσιουπλή Ευγενία, φιλόλογος
Δεκ 11
Πολιτική Παιδεία Α΄, Μαθητική Εργασία: Ανάλυση Διαφήμισης ως μηχανισμού δημιουργίας αναγκών
Δεκ 08
Πολιτική Παιδεία Α΄, Κεφ.5ο: Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ – Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ – Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ – ώρες: 6 Συνέχεια ανάγνωσης
Δεκ 07
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών, Γ΄ Λυκ. Τεχν. Κατ/νση
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
1.2. Η Επιχείρηση
| 1.2.1. | Εισαγωγικές έννοιες |
| 1.2.1.1. | Η Επιχείρηση ως Παραγωγική Μονάδα – Οικονομική Οργάνωση |
| 1.2.1.2. | Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση |
| 1.2.1.3. | Η Επιχείρηση ως θεσμός |
| 1.2.1.4. | Η Πολιτισμική διάσταση της Επιχείρησης |
| 1.2.1.5. | Η Επιχείρηση ως Σύστημα |
| 1.2.1.6. | Ερωτήσεις |
Επιχείρηση: Συμπλήρωση Κενών
Επιχείρηση: Προτάσεις Σωστού/Λάθους
1.3. Λειτουργίες της Επιχείρησης
| 1.3.1. | Η αλυσίδα των Επιχειρησιακών Λειτουργιών |
Επιχειρησιακές Λειτουργίες: Συμπλήρωση Κενών
Επιχειρησιακές Λειτουργίες: Προτάσεις Σωστού / Λάθους
1.4 . Η Επιχείρηση και το Περιβάλλον της
| 1.4.1. | . Στοιχεία του Περιβάλλοντος Προτάσεις Σωστού / Λάθους |
| 1.4.2. | Η Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης |
1.5 . Η Αποτελεσματικότητα τον Επιχειρήσεων
| 1.5.1. | Οι Στόχοι των Επιχειρήσεων Προτάσεις Σωστού / Λάθους |
| 1.5.2. | Αποτελεσματικότητα – Αποδοτικότητα – Παραγωγικότητα |
| 1.5.3. | Ερωτήσεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
2.1. Εισαγωγικές Έννοιες
| 2.2. | Οργάνωση και Διοίκηση (Management – Management) |
| 2.2.1. | Βασικές Έννοιες |
| 2.2.2. | Ιστορική εξέλιξη του Management test |
| 2.2.3. | Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management |
| 2.2.5 | Ερωτήσεις |
| Management-Προτάσεις Σωστού/Λάθους |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
3.3. Διεύθυνση
| 3.3.1. | Ηγεσία – Βασικές Έννοιες |
| 3.3.1.1. | Πηγές δύναμης του Ηγέτη |
| 3.3.1.2. | Πρότυπα Ηγετικής Συμπεριφοράς |
| 3.3.1.3. | Ερωτήσεις – Ασκήσεις |
| 3.3.2. | Παρακίνηση |
| 3.3.2.1. | Βασικές έννοιες |
| 3.3.2.2. | Βασικές Θεωρίες Παρακίνησης |
| 3.3.2.3. | Μέθοδοι και Τεχνικές Παρακίνησης |
3.3.3.2. Η αναγκαιότητα και σπουδαιότητα των ομάδων
3.3.3.4 Προσδιοριστικοί παράγοντες της αποτελεσματικότητας της ομάδας
3.3.4.1. Έννοια της επικοινωνίας
3.3.4.2. Η σπουδαιότητα της Επικοινωνίας συνοπτικό
3.3.4.2. Η σπουδαιότητα της Επικοινωνίας
3.3.4.3. Η διαδικασία της επικοινωνίας
3.3.4.4 Βασικά Εμπόδια Επικοινωνίας (συνοπτικό)
3.3.4.4 Βασικά Εμπόδια Επικοινωνίας
3.3.4.6 Διαδικασία μετάδοσης μηνύματος
3.3.4.7. Κρίσιμα ζητήματα της μετάδοσης του μηνύματος, που πρέπει να τονιστούν
3.3.4.8. Αποτελεσματική ακρόαση
Πανελλαδικά Θέματα
Δεκ 07
Πολιτική Παιδεία Α΄, Κεφ.6ο: Κοινωνικοποίηση και Πολιτικοποίηση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ – ώρες: 5
Συνέχεια ανάγνωσης
Δεκ 03
Κατασκευή Λογότυπου του σχολείου από μαθητές
Οι μαθητές μπορούν ατομικά ή σε ομάδες να συμβάλουν στην βελτίωση της εμφάνισης του Ιστολογίου του σχολείου. Ένας από τους τρόπους που θα μπορούσε να γίνει αυτό είναι ο σχεδιασμός – κατασκευή λογοτύπου του σχολείου. Όσοι μαθητές ή μαθήτριες ενδιαφέρονται να εμπλακούν σ’ αυτή τη διαδικασία μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην κ. Γαλεντέρη, στην κ. Τσιουπλή, στην κ. Καλπάκα και στον κ. Φουτσιτζή. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα λογοτύπων από τα παρακάτω:
Λογότυπο Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Λογότυπο της google
για περισσότερα παραδείγματα Λογοτύπων πατήστε εδώ














