
Τρεις μαθητές/τριες του σχολείου μας συμμετείχαν την Τρίτη 4 Μαρτίου 2025 στον Διαγωνισμό Ερμηνευτικής Ανάγνωσης Λογοτεχνικών Κειμένων, που συνδιοργάνωσε το Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών με το Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού σε συνεργασία με τη ΔΔΕ Β΄ Αθήνας. Ο Διαγωνισμός απευθυνόταν σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της Αττικής με θέμα: «Η μορφή της μητέρας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία».







