Οι γονείς των μαθητών/τριών μπορούν να συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς και να ενημερώνονται για τη φοίτηση και την πρόοδο των παιδιών τους ως εξής :
- των Α΄ και Β΄ τάξεων ημέρα Δευτέρα
- της Γ΄ τάξης ημέρα Παρασκευή
Για τις ώρες συνεργασίας κάθε εκπαιδευτικού δείτε τα Ἐντυπα Ενημέρωσης Γονέων και το Πρόγραμμα στη σελίδα ενημέρωση












