Επιλογή ταξιδιωτικού γραφείου

Μετά το άνοιγμα των προσφορών των ταξιδιωτικών Γραφείων, για την 3ήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη της Β΄Λυκείου στην Καλαμάτα, η Επιτροπή εξέλεξε την προσφορά του Happy days travel διότι:

1. Ήταν η πιο οικονομική στην τιμή, 140 ευρώ ανά μαθητή και
2. Πληρούσε όλες τις προδιαγραφές της ανάρτησης

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Στο αμφιθέατρο του σχολείου μας  εορτάστηκε η Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου.

Προβλήθηκαν βίντεο με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών για την ορθή χρήση του Διαδικτύου. Ακολούθησε συζήτηση των μαθητών με τον καθηγητή Πληροφορικής του σχολείου μας και πρεσβευτή της φετινής δράσης  Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, μέσα από την οποία ενημερώθηκαν οι μαθητές, για το τι πρέπει να αναρτούν, πως να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα   και γενικά πώς μπορούν να προστατεύονται από τις “παγίδες” του Διαδικτύου. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με το θέμα «Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!»

Greece_Logo

Το 2ο πάει Βουλή!

Στις 27/01/2016, δύο τμήματα της Α΄ τάξης, επισκέφθηκαν τη βουλή των Ελλήνων.
Αρχικά οι μαθητές οδηγήθηκαν στα θεωρεία της βουλής και για λίγη ώρα παρακολούθησαν νομοθετικό έργο σε θέματα του Υπουργείου Δικαιοσύνης και Οικονομικών.
Στη συνέχεια παρακολούθησαν διαδραστικό δρώμενο που αφορούσε στην αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα.
Στις 12/02/2016, θα ολοκληρωθεί η διδακτική επίσκεψη του σχολείου μας στη Βουλή, με την επίσκεψη των υπολοίπων μαθητών της Α΄ τάξης.

Ευχές

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του 2ου ΓΕ.Λ. Αμαρουσίου εύχονται σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους Χρόνια Πολλά με υγεία και γαλήνη. Ο Νέος Χρόνος να φέρει σε όλους χαρά, αγάπη και πραγματοποίηση των επιθυμιών, με τον καλύτερο τρόπο. Καλή Χρονιά!

ευχές

Πενθήμερη εκδρομή της Γ΄ Λυκείου στα Χανιά

Από τις 7 ως τις 12 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε φέτος η εκδρομή των μαθητών της Γ΄ Λυκείου, με προορισμό την Κρήτη. Η πόλη του Ηρακλείου ήταν ο πρώτος σταθμός του ταξιδιού. Οι μαθητές, με τους συνοδούς καθηγητές τους, τον κ. Ραυτόπουλο, την κα Σαμπάνη και την κα Σκυλάκη, επισκέφτηκαν το μινωικό ανάκτορο της Κνωσού, το πρόσφατα ανακαινισμένο μουσείο Ηρακλείου και το ενυδρείο. Στη συνέχεια, περιηγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο της πόλης, με το έντονο ενετικό παρελθόν. Η κρήνη Μοροζίνι, γνωστότερη ως συντριβάνι με τα λιοντάρια, η ενετική Λότζια στην οποία στεγάζεται το δημαρχείο της πόλης, η Βασιλική του Αγίου Μάρκου, η εκκλησία του Αγίου Τίτου και ο Κούλες, το ενετικό φρούριο στην είσοδο του λιμανιού, το σύμβολο του Ηρακλείου ήταν μερικά από τα σημεία της περιδιάβασης στην πόλη.
Επόμενος σταθμός του ταξιδιού και τόπος διαμονής, τα μαγευτικά Χανιά. Οι μαθητές επισκέφτηκαν το αρχαιολογικό μουσείο, το οποίο στεγάζεται στον Καθολικό της Ενετικής Μονής του Αγίου Φραγκίσκου και το ναυτικό μουσείο της πόλης και περιηγήθηκαν στην παλιά πόλη και το νεώριο. Πραγματοποίησαν εκδρομή στο Ακρωτήρι, όπου βρίσκονται οι τάφοι των Βενιζέλων, με την πανοραμική θέα της πόλης. Στη συνέχεια, ακολουθώντας μια μαγευτική διαδρομή μέσα από φαράγγι, έφτασαν στο Θέρισο, έδρα της επαναστατικής κυβέρνησης της «Ηνωμένης Αντιπολιτεύσεως» των Βενιζέλου, Μάνου και Φούμη που οδήγησε στην ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.
Η μονή Αρκαδίου και η πόλη του Ρεθύμνου είναι δύο ακόμη σημαντικά μέρη, που επισκέφτηκαν οι μαθητές μας. Στην ιστορική μονή, δεσπόζουν ο δίκλιτος ναός του Αγίου Κωνσταντίνου και της Μεταμόρφωσης του Σωτήρα, έργο της εποχής της βενετικής κυριαρχίας στο νησί, με πληθώρα στοιχείων της αναγεννησιακής αρχιτεκτονικής και η «Πυριτιδαποθήκη», τόπος μαρτυρίου για πολλούς κατατρεγμένους από τους Τούρκους αγωνιστές και γυναικόπαιδα. Η πυροδότηση των βαρελιών με το μπαρούτι προκάλεσε την καταστροφή της Μονής και το θάνατο πολλών Ελλήνων αλλά και πολλών Τούρκων εισβολέων. Η πόλη του Ρεθύμνου, από την άλλη, διατηρεί έντονο μεσαιωνικό – αναγεννησιακό χρώμα. Το παλιό αλλά εξαιρετικά διατηρημένο ιστορικό κέντρο της πόλης βρίσκεται κάτω από τα τείχη της Fortezza, του βενετσιάνικου κάστρου.
Το πρόγραμμα της εκδρομής ήταν πλούσιο. Οι εικόνες, οι γνώσεις, οι όμορφες αναμνήσεις θα συντροφεύουν τους μαθητές μας για πολύ καιρό μετά την αποφοίτησή τους.

Βράβευση Επιτυχόντων Μαθητών Αμαρουσίου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2015

Τους 509 μαθητές από τα δημόσια σχολεία του Αμαρουσίου που πέτυχαν στις Πανελλαδικές βράβευσε και φέτος ο Δήμος, στην καθιερωμένη εκδήλωση που διοργάνωσε η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας.

Παρουσία των καθηγητών, των γονέων, των συγγενών αλλά και των φίλων των μαθητών στο Αμφιθέατρο της ΟΤΕcademy στο Ψαλίδι, ο δήμαρχος Αμαρουσίου και πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης απένειμε τους τιμητικούς επαίνους στους επιτυχόντες μαθητές, με τις θερμότατες ευχές του για μία επιτυχημένη ακαδημαϊκή σταδιοδρομία.

Παράλληλα, συνεχάρη τους γονείς και τους καθηγητές για τη σημαντική συμβολή τους στην πορεία των μαθητών προς την επιτυχία. Φωτογραφίες από το Δήμο Αμαρουσίου.

 

Θεατρική Παράσταση

Στο σχολείο μας, την Δευτέρα, 23/11/2015, παρουσιάσθηκε από την θεατρική ομάδα «Αναγνώριση», του θεάτρου «Τζένη Καρέζη» η παράσταση, ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ, του Γεωργίου Βιζυηνού. Η παράσταση που αποκάλυψε τον ποιητικό λόγο του Βιζυηνού τόσο με την αφηγητική της δύναμη, όσο και με την υποκριτική τέχνη των ηθοποιών, γοήτευσε τους μαθητές. Όλοι παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τη παράσταση.

Υποδοχή Γονέων

Σας γνωρίζουμε ότι οι καθηγητές του σχολείου μας δέχονται τους Γονείς και Κηδεμόνες των μαθητών κάθε Τετάρτη, την ώρα που αναγράφεται στον πίνακα για τον καθένα, και κάθε άλλη ημέρα στα διαλείμματα του ημερήσιου προγράμματός τους.

Υποδοχή Γονέων

Γιορτή 17ης Νοεμβρίου

Οι μαθητές του σχολείου μας, με την επιμέλεια της κ. Κόκκαλη και κ. Σανιδά, τίμησαν τον αγώνα της νεολαίας για Ελευθερία και Δημοκρατία στην εξέγερση του Πολυτεχνείου. Παρουσίασαν το θεατρικό, « Το καφενείον η Ελλάς», όπου προβάλλεται το πρότυπο του ενεργού πολίτη, ενώ οι ίδιοι ως ενεργοί πολίτες, δήλωσαν τη συμπαράστασή τους στα θύματα της τρομοκρατικής επίθεσης στο Παρίσι, επισημαίνοντας τον κίνδυνο επικράτησης φόβου και ρατσιστικών ιδεών μετά από τέτοιες ενέργειες. Σχετικό κείμενο διαβάστηκε από τον πρόεδρο του 15μελούς.
Ένα μπράβο σε όλους τους μαθητές.

1ο Μεσογειακό Μαθητικό Συνέδριο

Το σχολείο μας συμμετείχε στο 1ο Μεσογειακό Μαθητικό Συνέδριο, που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού στην Τεργέστη της Ιταλίας, στις 26 και 27 Οκτωβρίου 2015, με θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα, Δημοκρατία, Ανεκτικότητα». Στη μαθητική αυτή συνάντηση συμμετείχαν ελληνικά και ιταλικά σχολεία. Παρουσίασαν το επιμέρους θέμα που επέλεξαν, αντάλλαξαν απόψεις και προβληματισμούς.
Το σχολείο μας εκπροσώπησαν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου Καργιού Φλώρα, Κουτσονικόλης Γιώργος, Μαυρίδης Παύλος και Μυτά Έλενα. Ο τίτλος της παρουσίασης ήταν «Η διαφορετικότητα κάνει… τη διαφορά». Μέσα από το πακέτο παρουσίασης που ετοίμασαν, οι μαθητές αναφέρθηκαν στην αξία της διαφορετικότητας και της ποικιλομορφίας τόσο στη φύση, όσο και στην ανθρώπινη κοινωνία και υπερασπίστηκαν το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να είναι διαφορετικός και μοναδικός. Στη συνέχεια, επικεντρώθηκαν στην ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες, στις αξιοθαύμαστες ικανότητες που έχουν επιδείξει, αλλά και στη δυστυχία που βιώνουν λόγω του κοινωνικού αποκλεισμού τους. Το μήνυμα στο τέλος της παρουσίασης ήταν σαφές. «Όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα στην ευτυχία. Όλοι οι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα. Η διαφορετικότητα είναι η δύναμή μας. Είναι η ομορφιά του πλανήτη μας».
Στην παρουσίαση ενσωματώθηκαν δύο βίντεο. Στο πρώτο, το οποίο επιμελήθηκε ο μαθητής Σπύρος Μοστράτος, κεντρικό πρόσωπο είναι ένας μαθητής με ειδικές ανάγκες, που βιώνει απόρριψη από συμμαθητές του. Όταν, όμως, πέφτει θύμα επίθεσης από μια ομάδα μαθητών, οι άλλοι συμμαθητές του γίνονται ασπίδα προστασίας και τον υπερασπίζονται. Στο βίντεο παίρνουν μέρος μαθητές του σχολείου.
Το δεύτερο βίντεο επιμελήθηκε η μαθήτρια Σπύρου Έλλη. Πρόκειται για οπτικοποίηση με συνοδεία μουσικής ενός ποιήματος που η ίδια έγραψε πάνω στα συναισθήματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Το ποίημα απαγγέλλει στα αγγλικά ο μαθητής Ανδρέας Μανιατόπουλος.
Στο χώρο του συνεδρίου εκτέθηκαν και δύο αφίσες των μαθητών, Γιώργου Κουτσονικόλη και ο Γιώργου Παυλάκη, σχετικές με το θέμα του συνεδρίου.
Με την ευκαιρία του συνεδρίου, οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές τους, ο κύριος Μανώλης Λυκούρης και η κυρία Μαρία Σαμπάνη, περιηγήθηκαν σε ιταλικές πόλεις του Βορρά, όπως η Βερόνα, το Σιρμιόνε στη λίμνη Garda, η Βενετία, η Τεργέστη και η Ούντινε, αλλά και στη Λουμπιάνα, πρωτεύουσα της Σλοβενίας. Στη Βενετία, επισκέφτηκαν την Ελληνική Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου και ξεναγήθηκαν στο Ινστιτούτο Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Σπουδών. Στην Τεργέστη, επισκέφτηκαν την Ελληνική Εκκλησία του Αγίου Νικολάου και ξεναγήθηκαν στο ελληνικό Μουσείο. Η υποδοχή τους από την Ελληνική Κοινότητα και το Παράρτημα του Ελληνικού Πολιτισμού στην Τεργέστη ήταν συγκινητική.

Παρουσίαση

Εκδρομή της Γ΄ Λυκείου

Ο διαγωνισμός για την πολυήμερη εκδρομή της Γ΄Λυκείου, κηρύχθηκε άγονος, γιατί καμία από τις προσφορές των ταξιδιωτικών γραφείων δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της ανάρτησης. Θα γίνει επαναπροκήρυξη την προσεχή εβδομάδα.

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου 2015

Μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης του Λυκείου παρουσίασαν στο κλειστό Γυμναστήριο μπάσκετ του σχολείου ένα πρωτότυπο και πλούσιο σε κείμενα, τραγούδι και υλικό Αρχείου, αφιέρωμα στο έπος του ΄40.

Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού

Κατά την ημέρα του Πανελλήνιου σχολικού αθλητισμού, στο κλειστό Γυμναστήριο του 2ου Γυμνασίου και 2ου Λυκείου Αμαρουσίου, έγιναν αγώνες βόλεϊ μεταξύ των τμημάτων του σχολείου, όπου πήραν μέρος πολλοί μαθητές.
Στη συνέχεια, με αφορμή το κείμενο του Μ. Ανδρόνικου, Αθλητισμός και παιδεία, έγινε συζήτηση με τους μαθητές για τα ιδεώδη του αθλητισμού και τη σχέση αθλητισμού και παιδείας.
Τέλος, εμπνευσμένοι από τα ιδανικά του αθλητισμού, άλλοι μαθητές ζωγράφισαν, άλλοι διατύπωσαν σύντομες εκφράσεις με στόχο τη διάδοση και καλλιέργεια του πνεύματος του αθλητισμού.