Υπενθύμιση

Υπενθυμίζεται στους αποφοίτους ότι:
1.  την Παρασκευή, 8-7-2016, λήγει η προθεσμία οριστικοποίησης του μηχανογραφικού.
2. την ίδια μέρα από 8:00 έως 14:00, θα μπορούν να παραλαμβάνουν από το σχολείο, τις  Βεβαιώσεις Συμμετοχής Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Τελετή βράβευσης σχολείων

Το σχολείο μας συμμετείχε στην τελετή βράβευσης εκπαιδευτικών και μαθητών για τις καινοτόμες δράσεις που υλοποίησαν στο πλαίσιο του Δικτύου Σχολείων «Σημερινός Μαθητής-Αυριανός Ενεργός Πολίτης του Κόσμου». Η τελετή διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας στο Θέατρο των Αρσακείων Ψυχικού, την Τρίτη 21 Ιουνίου 2016. Στο σχολείο μας απονεμήθηκε έπαινος πρωτοποριακής δράσης για τη διάκρισή του στο Διαγωνισμό «Συνυπάρχουμε αρμονικά». Στην εκδήλωση  εκπροσώπησαν το σχολείο μας με δύο τραγούδια οι μαθητές Μανιατόπουλος  Ανδρέας, Μανιατόπουλος Στέφανος και Σπύρου Έλλη. Τους μαθητές συνόδευσε η υπεύθυνη του προγράμματος κ.Σαμπάνη Μαρία, φιλόλογος του 2ου Λυκείου Αμαρουσίου.

Αποτελέσματα – Έλεγχοι – Εγγραφές – Απολυτήρια

  1. Τα αποτελέσματα σχολικού έτους 2015-2016 θα ανακοινωθούν την Πέμπτη, 23-6-2016.
  2. Οι έλεγχοι των μαθητών Α΄και Β΄τάξης θα δοθούν την Παρασκευή, 24-6-2016 και παράλληλα θα γίνεται η εγγραφή των μαθητών για το σχολικό έτος 2016-2017.
  3. Τα απολυτήρια της Γ΄ τάξης θα δοθούν τη  Δευτέρα, 27-6-2016

Εκπαιδευτική εκδρομή στους Δελφούς

Στις 21 και 22 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή μαθητών του σχολείου μας με προορισμό τους Δελφούς και διαμονή στον ξενώνα του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου των Δελφών. Η επίσκεψη οργανώθηκε από τις υπεύθυνες καθηγήτριες των προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν κατά την τρέχουσα χρονιά στο σχολείο μας, και πιο συγκεκριμένα από τις κυρίες Παπαμελετίου Αλεξάνδρα και Σαμπάνη Μαρία, υπεύθυνες των πολιτιστικών προγραμμάτων και από τις κυρίες Σκυλάκη Βασιλική και Κόκκαλη Ελευθερία, υπεύθυνες του προγράμματος αγωγής υγείας. Συμμετείχαν μαθητές που πήραν μέρος στα παραπάνω προγράμματα και που εργάστηκαν για την παρουσίαση στο Μαθητικό Συνέδριο για το Βυζάντιο. Κατά τη διαμονή τους, μάλιστα, στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, παρουσίασαν εκ νέου την εργασία με την οποία συμμετείχαν στο Συνέδριο.

Οι μαθητές με τις καθηγήτριές τους επισκέφτηκαν διάφορα αξιοθέατα και τόπους μνήμης. Πρώτος σταθμός της εξόρμησής τους ήταν η ιστορική πόλη της Θήβας με κομβικά σημεία επίσκεψης τις  Ηλέκτρες Πύλες, το οιωνοσκοπείο του Τειρεσία και το θαλαμοειδή μυκηναϊκό τάφο των παιδιών του Οιδίποδα. Επόμενος σταθμός η Λιβαδειά. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στη Μονή του Όσιου Λουκά, ένα από τα σημαντικότερα μνημεία της μεσοβυζαντινής τέχνης και αρχιτεκτονικής που περιλαμβάνεται στην κατάλογο μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.

Τη δεύτερη μέρα, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο και στο μουσείο των Δελφών. Επόμενος σταθμός, το γραφικό Γαλαξίδι. Τελευταίος σταθμός της περιήγησης υπήρξε το μαρτυρικό Δίστομο και το Μουσείο θυμάτων του ναζισμού. Η συγκινητική αφήγηση του κ. Παπανικολάου και το οπτικοακουστικό υλικό που προβλήθηκε απέδωσαν με συγκλονιστικό τρόπο την πρωτοφανή σε φρίκη σφαγή αμάχων κατά τη γερμανική κατοχή.

Επιλογή ταξιδιωτικού Γραφείου

Για την εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου στο CERN, επελέγη η προσφορά του ταξιδιωτικού Γραφείου Happy days travel, με τιμή 535 ευρώ ανά μαθητή, διότι πληρούσε τους όρους της ανάρτησης και ανταποκρινόταν στην προτίμηση πτήσεων αναχώρησης και επιστροφής.