Ημέρα: 29 Μαΐου 2026

Αίτηση συμμετοχής του 2ου ΓΕ.Λ. Αλιβερίου στην αδειοδότηση του Διεθνούς Δικτύου “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”, 2026-2029Αίτηση συμμετοχής του 2ου ΓΕ.Λ. Αλιβερίου στην αδειοδότηση του Διεθνούς Δικτύου “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”, 2026-2029

Αίτηση συμμετοχής του 2ου ΓΕ.Λ. Αλιβερίου στην αδειοδότηση του Διεθνούς Δικτύου «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», 2026-2029 Το 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου προχώρησε στη δήλωση συμμετοχής του για την αδειοδότηση του Διεθνούς Δικτύου «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» για την περίοδο 2026-2029, με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ιθαγένειας και την προστασία των μαθητών και μαθητριών στον σύγχρονο ψηφιακό […]