Συνέντευξη Ομάδας Μαθητών του προγράμματος EPAS στο Ράδιο Αλιβέρι 1 Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026, μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γενικού Λυκείου Αλιβερίου συμμετείχαν σε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Ράδιο Αλιβέρι 1, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου – EPAS». Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε στις 09:00 και εντάχθηκε στις δράσεις διάχυσης καλών […]
