Την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2025, το 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Πληροφορικής, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών όλων των τάξεων του σχολείου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την εξέλιξη της Πληροφορικής, από τα πρώτα υπολογιστικά συστήματα έως τις σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές. […]
