Η αυλή του σχολείου μας γέμισε χρώμα και μηνύματα!
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο δίκτυο «ΣΥΝ: Λειτουργώ-Ενεργώ-Δημιουργώ» της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, οι μαθητές μας φιλοτέχνησαν έναν τοίχο στο προαύλιο του σχολείου με θέμα τη συμπερίληψη, εκφράζοντας μέσα από τη δημιουργία τους αξίες όπως ο σεβασμός, …
Η αυλή του σχολείου μας γέμισε χρώμα και μηνύματα! Διάβασε περισσότερα