Η θάλασσα Μάς Χρειάζεται: Οι μαθητές αναλαμβάνουν δράση!
Στις 22 Απριλίου, οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Τρίτων», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο «Ιωνία» του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης. Το πρόγραμμα διοργανώθηκε με αφορμή το …
Η θάλασσα Μάς Χρειάζεται: Οι μαθητές αναλαμβάνουν δράση! Διάβασε περισσότερα