Στους μαθητές της Β’ Γυμνασίου δόθηκε το επισυναπτόμενο φύλλο εργασίας στην ενότητα «Α3.4 Η συνάρτηση y=αx+β».
Στόχος είναι οι μαθητές να έχουν ενεργό ρόλο στην ανακάλυψη της γνώσης κάνοντας χρήση πρότερων γνώσεών τους με την κατάλληλη καθοδήγηση από τον διδάσκοντα.
Γνωστικό αντικείμενο: Διδασκαλία της συνάρτησης y=αx+β.
Υλοποίηση: Η υλοποίηση του σχεδίου έγινε στην αίθουσα διδασκαλίας.
Χρονική διάρκεια: 1 διδακτική ώρα
Εργαλεία: Φύλλο εργασίας, βιντεοπροβολέας με απεικόνιση του φύλλου εργασίας στον πίνακα, μικροπείραμα Geogebra
Καινοτομία: Ενσωμάτωση QR Code που επιτρέπει σε κάθε μαθητή να εκτελέσει το μικροπείραμα με τη βοήθεια Smarthphone/Tablet!
Διδακτικοί στόχοι:
- Γραφική επίλυση προβλήματος
- Μετάβαση από τη γραφική παράσταση της y=αx στην γραφική παράσταση της y=αx+β
- Ιδιότητες της συνάρτησης y=αx+β
Επιμέλεια φύλλου εργασίας/μικροπειράματος Geogebra: Βελέντζας Γιάννης (Μαθηματικός ΠΕ03)

