Η συνάρτηση y=αx+β (Σχέδιο μαθήματος)

Στους μαθητές της Β’ Γυμνασίου δόθηκε το επισυναπτόμενο φύλλο εργασίας στην ενότητα «Α3.4 Η συνάρτηση y=αx+β».

Στόχος είναι οι μαθητές να έχουν ενεργό ρόλο στην ανακάλυψη της γνώσης κάνοντας χρήση πρότερων γνώσεών τους με την κατάλληλη καθοδήγηση  από τον διδάσκοντα.

Γνωστικό αντικείμενο: Διδασκαλία της συνάρτησης  y=αx+β.

Υλοποίηση: Η υλοποίηση του σχεδίου έγινε στην αίθουσα διδασκαλίας.

Χρονική διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

Εργαλεία: Φύλλο εργασίας, βιντεοπροβολέας με απεικόνιση του φύλλου εργασίας στον πίνακα, μικροπείραμα Geogebra

Καινοτομία: Ενσωμάτωση QR Code που επιτρέπει σε κάθε μαθητή να εκτελέσει το μικροπείραμα με τη βοήθεια Smarthphone/Tablet!

Διδακτικοί στόχοι:

  • Γραφική επίλυση προβλήματος
  • Μετάβαση από τη γραφική παράσταση της y=αx στην γραφική παράσταση της y=αx+β
  • Ιδιότητες της συνάρτησης  y=αx+β

Επιμέλεια φύλλου εργασίας/μικροπειράματος Geogebra: Βελέντζας Γιάννης (Μαθηματικός ΠΕ03)



Λήψη αρχείου