4 Οκτωβρίου 2022 αρχείο

Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ‘ΔΙΟΝ’

650 x 250

ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  «Η Ελένη» του Ευριπίδη ταξίδεψε από τη Σαλαμίνα στο αρχαίο θέατρο του Δίου.         Είκοσι τρεις  μαθητές και  μαθήτριες της θεατρικής ομάδας του 2ου Γυμνασίου Σαλαμίνας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν  μία αξέχαστη εμπειρία  ταξιδεύοντας  στην πανέμορφη Πιερία από τις 18/09/22 έως τις 21/09/22, προκειμένου να συμμετάσχουν στη Διεθνή Νεανική Συνάντηση …

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση