7 Απριλίου 2019 αρχείο

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ‘ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ’ 31-3-2019

Για φωτογραφίες πατήστε ΕΔΩ           Στις 31 Μαρτίου 2019 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση που διοργάνωσε το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου στην αίθουσα «Αχίλλειον».

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση