4 Μαρτίου 2019 αρχείο

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ‘VILLAGE’

Την Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2019, οι μαθητές και οι μαθήτριες και των τριών τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν περίπατο  στα Village Cinemas του Ρέντη, όπου παρακολούθησαν τη βραβευμένη με δύο Όσκαρ κινηματογραφική ταινία «Το πράσινο βιβλίο» (Βραβείο καλύτερης ταινίας και β’ ανδρικού ρόλου για τον ηθοποιό Μαχερσάλα Άλι).

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση