Ενημέρωση – Επικοινωνία
Οι μαθητές μας συμμετείχαν στη δράση: “Χρησιμοποιώ το ποδήλατο με ασφάλεια”. Ο φορέας της διοργάνωσης ήταν η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία “Φύσις Υπαίθρια Άσκηση’. Συμμετείχαν 41 παιδιά από το Β2 και το Β3. Ο υπεύθυνος δράσης ήταν ο κος Σκεπαριανός Αλέξανδρος και υπεύθυνος καθηγητής ο κος Πλατής Κυριάκος.