Ημέρα: 20 Οκτωβρίου 2024

Συμμετοχή στη δράση: “Χρησιμοποιώ το ποδήλατο με ασφάλεια”, 09 Οκτ.2024.

Οι μαθητές μας συμμετείχαν στη δράση: “Χρησιμοποιώ το ποδήλατο με ασφάλεια”. Ο φορέας της διοργάνωσης ήταν η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία “Φύσις Υπαίθρια Άσκηση’. Συμμετείχαν 41 παιδιά από το Β2 και το Β3. Ο υπεύθυνος δράσης ήταν ο κος Σκεπαριανός Αλέξανδρος και υπεύθυνος καθηγητής ο κος Πλατής Κυριάκος.  

Από 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ 20 Οκτωβρίου 2024 Δεν επιτρέπονται σχόλια