Ημέρα φιλοζωίας στο 2ο Γυμνάσιο Πολίχνης.

Την Παρασκευή 3 Απριλίου, οι μαθητές έφεραν τα σκυλάκια τους στο σχολείο και αφηγήθηκαν τις ιστορίες τους, την καθημερινότητά τους, την φροντίδα τους, περνώντας έμπρακτα το μήνυμα αγάπης, υπευθυνότητας και …

Ημέρα φιλοζωίας στο 2ο Γυμνάσιο Πολίχνης. Διαβάστε περισσότερα