Το κτήριο του σχολείου κατασκευάστηκε το 1974 και εγκαταστάθηκε σε αυτό το ΙΓ’ Γυμνάσιο Αρρένων Θεσσαλονίκης μέχρι το σχολικό έτος 1976-77.
Το σχολικό έτος 1977-78 το κτήριο έμεινε κενό.
Το σχολικό έτος 1978-79 λειτούργησε στο κτήριο το μεικτό 12ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
To έτος 1979 με το ΦΕΚ 163/Α/19-07-1979 ιδρύεται και εγκαθιστάται στο κτήριο το 2ο Γυμνάσιο Πολίχνης.
Το σχολικό έτος 2000-01 με το ΦΕΚ 1157/Β/19-09-2000 ιδρύονται στο 2ο Γυμνάσιο Πολίχνης τμήματα ένταξης.
ΙΓ’ Γυμνάσιο Αρρένων Θεσσαλονίκης σχολ. έτος 1975-76

