Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας την Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου 2021 λειτουργεί κανονικά και οι μαθητές μας θα προσέλθουν στον χώρο του σχολείου στις 8:05, τα δε μαθήματα θα γίνουν με βάση το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα.
Σας υπενθυμίζουμε ότι τα μέτρα πρόληψης-προστασίας κατά της νόσου Covid-19 θα πρέπει να τηρούνται αυστηρά με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι το ωράριο των διδακτικών ωρών για το δεύτερο τετράμηνο αλλάζει σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:





