Την Τετάρτη 1 Απριλίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο του Δήμου μας ημερίδα στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας . Το θέμα της ημερίδας << Θρησκευτικός Τουρισμός – πυλώνας στήριξης της τοπικής οικονομίας – επαγγελματικές μονογραφίες >> οργανώθηκε από το σχολείο μας και το ΚΕΣΥΠ της Δ/νσης Δ/μιας Εκπ/σης Τρικάλων.
Φωτογραφίες από την εκδήλωση μπορείτε να δείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
Οι μαθητές της Τρίτης τάξης του σχολείου μας και το τμήμα του τομέα οικονομίας και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του ΕΠΑΛ Καλαμπάκας τους μαθητές του οποίου συνόδευσαν οι καθηγήτριες κ.Αλετρά Θεονύμφη , η κ. Κολοβού Αικατερίνη και η κ. Γάζου Ζησούλα, παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τα θέματα που αναπτύχθηκαν.
Την εκδήλωση τίμησαν οι Αντιδήμαρχοι Παιδείας και Πολιτισμού κ. Λίλα Μπαντέκα – Νάνη και Τουρισμού και Αθλητισμού κ. Κωνσταντίνος Ράντος , ο Δ/ντης του 1ου Γυμνασίου κ. Αδαμάντιος Μπαλάνη, ο Δ/ντης του ΓΕΛ κ. Δημοσθένης Σταυράκης και η γραμματέας του ΚΕΣΥΠ κ. Μπουντούρη Σοφία . Χαιρετισμό απηύθυναν ο Αντιδήμαρχος κ. Ράντος και ο Δ/ντης του σχολείου κ. Πασχάλης .
Οι εισηγητές ανέπτυξαν τις διαφορετικές και πολυσχεδείς δραστηριότητες του τουρισμού του Θρησκευτικού τουρισμού και τις δυνατότητες ανάπτυξης τους στην περιοχή μας.
Η υπεύθυνη του ΚΕΣΥΠ κ. Πολυξένη Γάτσιου συντόνισε την όλη διαδικασία. Στο τέλος προβλήθηκε ένα ολιγόλεπτο βίντεο με ανάλογο περιεχόμενο που απέσπασε επαίνους.
Με την πίστη ότι το σχολείο με τέτοιου είδους εκδηλώσεις το σχολείο βοηθάει τα παιδιά να ανοίξουν νέους δρόμους ευχόμαστε και προσδοκούμε σε ένα καλύτερο μέλλον για τους μαθητές μας. Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο κ. Σινάνη για την παραχώρηση της αίθουσας όλους τους παρευρισκόμενους τους συναδέλφους, την κ. Αποστολίνα, τον κ. Τζιοβάρα και κυρίως τους ομιλητές :
κ. Παναγιώτη Πάτρα ( Αγροτουρισμός )
κ. Ηλία Μαυραγάνη ( Τουρισμός και εστίαση Επαγ/κες μονογραφίες )
κ. Ιωάννη Κουρούπα ( Προβλήματα–προοπτικές του Ξενοδοχειακού κλάδου )
κ. Γεώργιο Κουρέλη ( Θρησκευτικός τουρισμός Προοπτικές )
Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Γκανούλη Ιωάννα