Τα σπήλαια

Στα πλαίσια των μαθημάτων της Βιολογίας και της Χημείας και με την προτροπή του καθηγητή μας, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ακόμα βήμα προς την γνώση. Αυτό προσπαθήσαμε να το πραγματοποιήσουμε ερευνώντας διάφορες πηγές που περιέχουν επιστημονικές θεωρίες και συμπεράσματα. Βασική προϋπόθεση για να τα καταφέρουμε διαπιστώσαμε ότι είναι η συνεργασία μας.(Ο χωρισμός σε ομάδες αποδείχτηκε δύσκολη υπόθεση αρχικά, έστω και εάν ξεπεράστηκε στη συνέχεια). Μετά την συλλογή του υλικού ακολούθησε επεξεργασία του μέσα στην τάξη με φύλλα εργασίας, γεγονός που μας βοήθησε πάρα πολύ στο να κατανοήσουμε το υλικό που συγκεντρώθηκε.

Ομάδες με ονόματα μαθητών που συμμετείχαν:

1η ΟΜΑΔΑ

ΘΕΜΑ:Ιστορία

Μεσιάρη Μαρία

Μητρονάτσιου Χριστίνα

Μπέλλος Αλέξανδρος

Παιδής Δημήτρης

Παπαδήμας Μάριος

2η ΟΜΑΔΑ

ΘΕΜΑ:ΤΕΧΝΗ

1)Μπάου Δήμητρα

2)Μπαλατσού Ισμήνη

3)Παρασκευάς Ηλίας

4)Παπασταύρος Κωσταντίνος

5)Νικολάου Θεόδωρος

3η ΟΜΑΔΑ

ΘΕΜΑ:Γεωγραφία

Μπάουερ Αγγελική

Ντούλας Αθανάσιος

Παππά Ευτυχία

Παπακώστας Χρήστος

4η ΟΜΑΔΑ

Θέμα: Γεωλογία

Μπαλαούρα Βασιλική

Μπαλογιάννης Στέφανος

Νούτσου Ζωή

Μπέλλος Ανδρέας

Αλτούμπας Θεόδωρος

Ακουλουθεί το φύλλο εργασίας

1) Ποια είναι η σχέση της ανθρώπινης ιστορίας και των σπηλαίων;

2) Πώς δημιουργήθηκαν τα σπήλαια;

3) Τι είναι οι σταλακτίτες και οι σταλαγμίτες;

4) Είναι σημαντική ή όχι η ύπαρξη σπηλαίων σε μια περιοχή σήμερα και γιατί;

5) Τι είναι η σπηλαιολογία;

6) Υπάρχει στην περιοχή μας κάποιο σημαντικό σπήλαιο και ποιες πληροφορίες μας δίνει;

7) Πώς βοήθησαν τα σπήλαια την τέχνη;

————

Συντονιστής: κ. Περικλής Κουγιάννης ΠΕ04

Κατηγορίες: ΣΧ. ΕΡΓΑΣΙΕΣ. Ετικέτες: , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.