Μια και σιγά-σιγά τελειώνει και το 2ο τρίμηνο, θα πρέπει να προγραμματίσουμε τις εργασίες του 3ου τριμήνου. Στο 3ο τρίμηνο καλείστε να πραγματοποιήσετε μια μεγάλη εργασία. Ελπίζω, κάποιοι από εσάς να επιλέξετε να δημιουργήσετε κάτι στο scratch. Μπορείτε ακόμη να φτιάξετε ένα κόμικ, μέσα από το οποίο να παρουσιάζετε ένα θέμα είτε σχετικό με την […]
Αρχεία για 1 Φεβρουαρίου, 2011
Γ Γυμνασίου – Εργασίες 3ου τριμήνου
Φεβ 20111
Γ Γυμνασίου – Διαγώνισμα 2ου τριμήνου
Φεβ 20111
Την επόμενη εβδομάδα θα “γράψετε” διαγώνισμα στον προγραμματισμό. Η λέξη “γράψετε” είναι σε εισαγωγικά, γιατί η εξέταση θα γίνει στον υπολογιστή. Διαβάστε τις σημειώσεις που σας έδωσα για το scratch και καλή επιτυχία…
Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο του 2ου Γυμνασίου Μηχανιώνας.
Επικοινωνήστε μαζί μας…
Τηλ/Fax:
2392035455
Email:
mail@2gym-n-michan.thess.sch.gr
Site: