Blog 2ου Γυμνασίου Μηχανιώνας

Έτσι, για να τα λέμε…

Αρχεία για 1 Φεβρουαρίου, 2011

Γ Γυμνασίου – Εργασίες 3ου τριμήνου

Φεβ 20111

Μια και σιγά-σιγά τελειώνει και το 2ο τρίμηνο, θα πρέπει να προγραμματίσουμε τις εργασίες του 3ου τριμήνου.  Στο 3ο τρίμηνο καλείστε να πραγματοποιήσετε μια μεγάλη εργασία.  Ελπίζω, κάποιοι από εσάς να επιλέξετε να δημιουργήσετε κάτι στο scratch.  Μπορείτε ακόμη να φτιάξετε ένα κόμικ, μέσα από το οποίο να παρουσιάζετε ένα θέμα είτε σχετικό με την […]

Γ Γυμνασίου – Διαγώνισμα 2ου τριμήνου

Φεβ 20111

Την επόμενη εβδομάδα θα “γράψετε”  διαγώνισμα στον προγραμματισμό.  Η λέξη “γράψετε” είναι σε εισαγωγικά, γιατί η εξέταση θα γίνει στον υπολογιστή.  Διαβάστε τις σημειώσεις που σας έδωσα για το scratch και καλή επιτυχία…

Kατηγορίες

Φεβρουάριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο του 2ου Γυμνασίου Μηχανιώνας.

Επικοινωνήστε μαζί μας…

Τηλ/Fax:
2392035455

Email:

mail@2gym-n-michan.thess.sch.gr

Site:

http://2gym-n-michan.thess.sch.gr/



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων