Blog 2ου Γυμνασίου Μηχανιώνας

Έτσι, για να τα λέμε…

Σχετικά

Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο του 2ου Γυμνασίου Μηχανιώνας.

Επικοινωνήστε μαζί μας…

Τηλ/Fax:
2392035455

Email:

mail@2gym-n-michan.thess.sch.gr

Site:

http://2gym-n-michan.thess.sch.gr/

11 σχόλια στο άρθρο

“Σχετικά”

  1. 20 Φεβρουαρίου, 2011 στις 8:53 πμ       2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ Έγραψε:

    Αχιλλέα, πρώτα από όλα καλό είναι είναι να γράφουμε με ελληνικούς χαρακτήρες. Όσον, αφορά τα διαγωνίσματα στο google, αν δώσεις test, διαγώνισμα ή ασκήσεις και το όνομα του μαθήματος, θα σου βγάλει σχετικά θέματα για να εξασκηθείς. Από εκεί και πέρα, δε σημαίνει βέβαια, ότι αυτά τα θέματα θα είναι και στο διαγώνισμα του σχολείου. Γι ‘αυτό το διαγώνισμα, μία είναι η λύση: το διάβασμα…


  2. 20 Φεβρουαρίου, 2011 στις 12:05 πμ       axilleas Έγραψε:

    kiria pite mas kamia istoselida gia na mporoume na mpenoume kai na vlepoume ti tha peftei sta diagonismata gt thelei psa3imo kai sou vgazei sinexeia diafora asxeta link


  3. 19 Φεβρουαρίου, 2011 στις 12:47 μμ       2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ Έγραψε:

    Το αποτέλεσμα είναι περίπου 405ΜΒ.


  4. 19 Φεβρουαρίου, 2011 στις 12:37 μμ       2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ Έγραψε:

    Κρυσταλία, λογικά θα πρέπει να βρίσκεται στα “Ληφθέντα Αρχεία” (ή Downloads) μέσα στο φάκελο “Τα έγγραφά μου”. Εκεί μέσα θα βρεις ένα αρχείο με όνομα gimp2.6.11setup.exe. Μόλις το βρεις θα κάνεις διπλό κλικ για να γίνει η εγκατάσταση. Καλή επιτυχία…


  5. 18 Φεβρουαρίου, 2011 στις 10:35 μμ       Κρυσταλια Βαλσαμα Έγραψε:

    kyria katebasa t gimp alla den kserw pou mpike!!!


  6. 18 Φεβρουαρίου, 2011 στις 10:09 μμ       Κρυσταλια Βαλσαμα Έγραψε:

    κυρια Διδουδη μηπως μπορειται να μας πειτε τ λυση σε εκεινο το προβλημα με το βιντεακι…


  7. 1 Φεβρουαρίου, 2011 στις 10:01 μμ       2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ Έγραψε:

    Θοδωρή, δε νομίζω πως ο σκοπός του blog είναι να παίζετε παιχνίδια…


  8. 1 Φεβρουαρίου, 2011 στις 2:55 μμ       thodoris s Έγραψε:

    mexri stigmis kalo valte ama mporousate merika paixnidakia wste na mporoun oi episkeptes na diaskedazoun perisotero


  9. 24 Ιανουαρίου, 2011 στις 9:59 μμ       Μαρία-Δομινίκη Χ. Έγραψε:

    συμφωνώ με τον χρήστο από πάνω… θα είναι πολύ καλό για όλους τους μαθητές -οι οποίοι ενδιαφέροντε φυσικά-


  10. 24 Ιανουαρίου, 2011 στις 8:24 πμ       ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΙΔΟΥΔΗ Έγραψε:

    Χρήστο, ωραία η παρατήρησή σου. Εύχομαι να υλοποιηθεί…
    Στα σχόλια, καλό θα ήταν να αφήνετε και το επίθετό σας. Ευχαριστώ…


  11. 23 Ιανουαρίου, 2011 στις 9:42 μμ       χρήστος Έγραψε:

    Μπορούν οι καθηγητές να μας γράφουν ερωτήσεις και ασκήσεις γιά να λύνουμε στο σπίτι έτσι για ναγίνουμε καλύτεροι. Σε όλα τα μαθήματα…….


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Kατηγορίες

Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο του 2ου Γυμνασίου Μηχανιώνας.

Επικοινωνήστε μαζί μας…

Τηλ/Fax:
2392035455

Email:

mail@2gym-n-michan.thess.sch.gr

Site:

http://2gym-n-michan.thess.sch.gr/



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων