Με χαμόγελα και γιορτινή διάθεση μοιράστηκαν στα παιδιά του 2ου Γυμνασίου Γιαννιτσών τα τυχερά βασιλοπιτάκια που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
Από κάθε τμήμα, ένας/μία μαθητής/μαθήτρια στάθηκε τυχερός/ή και βρήκε το φλουρί, κερδίζοντας ένα όμορφο δώρο!
Η απονομή των δώρων πραγματοποιήθηκε από τη Διευθύντρια του σχολείου μας, κα Σιακκαγιάννη, η οποία παρέδωσε στους τυχερούς μαθητές ατομικές δωροεπιταγές αξίας 20 ευρώ
.


