Την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση για τον Σύλλογο Διδασκόντων με θέμα:
«Τρόποι – Τεχνικές Διαχείρισης Τάξης και Προβλημάτων Συμπεριφοράς στο Σχολείο».
Την επιμόρφωση εισηγήθηκε η ψυχολόγος του σχολείου μας, κα Αγγελική Χιώτη, η οποία παρουσίασε σύγχρονες και πρακτικές προσεγγίσεις για την αποτελεσματική διαχείριση της σχολικής τάξης, την πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, καθώς και τη σημασία της συνεργασίας και της επικοινωνίας στο σχολικό περιβάλλον.




