📌 Ενδοσχολική Επιμόρφωση στο 2ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών

Την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση για τον Σύλλογο Διδασκόντων με θέμα:
«Τρόποι – Τεχνικές Διαχείρισης Τάξης και Προβλημάτων Συμπεριφοράς στο Σχολείο».
Την επιμόρφωση εισηγήθηκε η ψυχολόγος του σχολείου μας, κα Αγγελική Χιώτη, η οποία παρουσίασε σύγχρονες και πρακτικές προσεγγίσεις για την αποτελεσματική διαχείριση της σχολικής τάξης, την πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, καθώς και τη σημασία της συνεργασίας και της επικοινωνίας στο σχολικό περιβάλλον.
Η δράση, την οποία παρακολούθησε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο Σύλλογος Διδασκόντων, αποτέλεσε μια ουσιαστική ευκαιρία προβληματισμού, ανταλλαγής εμπειριών και ενίσχυσης του παιδαγωγικού έργου του σχολείου μας.
627503777 1348131197119539 1926105363334226272 n 627634468 1348131140452878 6089321955399969726 n 627644278 1348131260452866 1608303583653647411 n 627646990 1348131073786218 7286199724656800028 n 627667100 1348131337119525 8696382658450302162 n

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *