10 Απριλίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΕΣ ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ
5 Απριλίου 2025
από ΤΣΑΚΝΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή της Β’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Δράση για το Κλίμα – 13ος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης» του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Καστοριάς
Συμμετοχή της Β’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Δράση για το Κλίμα – 13ος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης» του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Καστοριάς
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα ιδιαίτερα επίκαιρο και βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Καστοριάς, με θέμα: «Δράση για το Κλίμα – 13ος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης» στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών «Δράσεις ενεργού πολίτη».
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με θερμή υποδοχή από τις υπεύθυνες του Κέντρου, ενώ ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές και τις μαθήτριες γύρω από τον τίτλο του προγράμματος, αναδεικνύοντας τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις προσδοκίες τους σε σχέση με το φαινόμενο της Κλιματικής Αλλαγής.
Η προσέγγιση του θέματος έγινε μέσω παρουσίασης με τη χρήση ενός ψηφιακού εργαλείου δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους μαθητές/τριες να συμμετέχουν διαδραστικά, απαντώντας σε ερωτήματα με τηλεχειριστήρια. Οι άμεσες απαντήσεις αποτέλεσαν αφετηρία για περαιτέρω επεξεργασία εννοιών και ενίσχυση της κατανόησης, μέσα από την αναγνώριση και διόρθωση παρανοήσεων.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης συζητήθηκαν:
- Το Φυσικό Φαινόμενο του Θερμοκηπίου και οι Επιπτώσεις της Ανθρωπογενούς Ενίσχυσής του φαινομένου.
- Τα αέρια του Θερμοκηπίου και οι ανθρώπινες δραστηριότητες που αυξάνουν τη συγκέντρωσή τους στην ατμόσφαιρα.
- Οι επιπτώσεις της Κλιματικής Αλλαγής στο κλίμα, τα οικοσυστήματα, τη Βιοποικιλότητα και την υγεία.
Η ενότητα ολοκληρώθηκε με το ερώτημα: Μπορούμε να αποφύγουμε τις Επιπτώσεις της Κλιματικής Αλλαγής; Υπάρχει χρόνος; Ένα ερώτημα για σκέψη, διάλογο και δράση.
Ακολούθησε η υπαίθρια δράση «Τι μπορώ να κάνω εγώ;», όπου οι μαθητές/τριες μέσα από κάρτες με πρακτικές προτάσεις, ενθαρρύνθηκαν να σκεφτούν πώς μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά τους μπορούν να συμβάλουν στη μείωση του Οικολογικού τους αποτυπώματος και στην προστασία του περιβάλλοντος.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με δραστηριότητα όπου οι μαθητές/τριες εστίασαν στις έννοιες του «Μετριασμού» και της «Προσαρμογής» στην Κλιματική Αλλαγή. Μέσα από στοχευμένες προτάσεις, διέκριναν δράσεις που στοχεύουν είτε στον Περιορισμό των Ανθρωπογενών αιτιών της Κλιματικής Αλλαγής, είτε στην Προσαρμογή των Φυσικών και Ανθρωπογενών συστημάτων στις επιπτώσεις της.
Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε πολύτιμη ευκαιρία για βιωματική μάθηση και ενίσχυση της οικολογικής συνείδησης των μαθητών μας.
Ευχαριστούμε θερμά τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Καστοριάς για την άρτια διοργάνωση και τη συνεργασία.
Η υπεύθυνη του προγράμματος
Δέσποινα Τσακνάκη
Συνοδοί: Γκάτση Αικατερίνη, Κωνσταντίνου Μαρία,
Μαλεσιάγκου Δομνίκη, Ιορδανίδου Αναστασία,
Παρπουτζίδου Μελίνα (Νοσηλεύτρια)
2 Απριλίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία καθιερώθηκε να εορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου, από το 1992, επειδή εκείνη την ημέρα η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε το Πρόγραμμα Δράσης για τα άτομα με αναπηρία. Είναι μια πρωτοβουλία του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση δράσεων – υποστήριξη των συγκεκριμένων συμπολιτών μας, αλλά και ενημέρωσης και αφύπνισης της κοινωνίας μας.
Με αφορμή την ημέρα αυτή, την Παρασκευή στις 6 Δεκεμβρίου στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν δράσεις με σκοπό την ανάπτυξη ενσυναίσθησης και την ευαισθητοποίηση των μαθητών ως προς το θέμα αυτό.
Αρχικά, υπήρξε αλληλεπίδραση του τμήματος Γ2 με μαθητές από το συστεγαζόμενο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ. της Φλώρινας. Πιο συγκεκριμένα η ψυχολόγος, κα Λιάρου Σταυρούλα και η κοινωνική λειτουργός, κα Τσιούλη Αικατερίνη, μέλη της Ε.Δ.Υ. του σχολείου, μας οργάνωσαν ένα παιχνίδι γνωριμίας μεταξύ των μαθητών των δύο σχολείων. Στη συνέχεια με πρωτοβουλία της καθηγήτριας της Τεχνολογίας, κας Γκάτση Αικατερίνης, μαθητές του τμήματος Γ4 συνεργάστηκαν με μαθητές της Β΄ τάξης του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. και κατασκεύασαν μπρελόκ, τα οποία τους χάρισαν. Στη συγκεκριμένη δράση συμμετείχε και η φιλόλογος Ειδικής Αγωγής του Τμήματος Ένταξης κα Ιορδανίδου Αναστασία.
Έπειτα, η κα Λιάρου Σταυρούλα και η κα Τσιούλη Αικατερίνη στα τμήματα Β2 & Γ1 του σχολείου μας πρόβαλαν βίντεο ομιλιών στο TEDx του Δημήτρη Καρυπίδη και του Σπύρου Ντατανίδη, ατόμων με κινητική αναπηρία.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ένα κουίζ με σκοπό την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών ως προς τη συμπεριφορά τους σε ανθρώπους με αναπηρία. Τέλος, έλαβαν χώρα σχετικές βιωματικές δραστηριότητες.
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενεργό ενδιαφέρον και εξέφρασαν απορίες, προβληματισμούς και απόψεις, στοιχεία που δημιούργησαν έναν πολύ γόνιμο διάλογο.
Ευχαριστούμε θερμά το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Φλώρινας για τη συμμετοχή και την άψογη συνεργασίας τους.
Η υπεύθυνη της εκδήλωσης
Ιορδανίδου Αναστασία
Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής
2 Απριλίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΕΝΩΣΑΝ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΕΝΩΣΑΝ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ.
Το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας, την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025 με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού, στο πλαίσιο της δράσης “Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι” πραγματοποίησε αντίστοιχη εκδήλωση στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Φλώρινας και στο Νέο Πάρκο. Φορέας υλοποίησης ήταν το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής διαμεσολάβησης , της Σχολής Επιστήμης Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων που διοργάνωσε μια πανελλήνια δράση αφιερωμένη στην Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Στο Δίκτυο είναι ενταγμένο και το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας, το οποίο φέτος υλοποιεί το Πρόγραμμα «Σχολική Διαμεσολάβηση-Μαζί θα βρούμε λύση» με υπεύθυνες καθηγήτριες τις κυρίες Σοφία Ζαχαροπούλου, Αικατερίνη Παπαδοπούλου και Ευαγγελία Πετρίδου οι οποίες είχαν και την επιμέλεια της εκδήλωσης και της υλοποίησης της δράσης.
Στο πλαίσιο λοιπόν αυτής της δράσης που περιελάμβανε τη συμμετοχή σχολείων από όλη την Ελλάδα, τα οποία έχουν δημιουργήσει το καθένα το δικό του πρωτότυπο τραγούδι με στίχους που προάγουν τη συμπερίληψη και την αλληλεγγύη, οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας έστειλαν το δικό τους ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, αρχικά στο Νέο πάρκο με πανό και με συνθήματα, και ύστερα στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Φλώρινας με ένα δραματοποιημένο σενάριο, ποιήματα και δραματοποιημένα ποιήματα , video με ιστορίες bulling, παρουσίαση και στο τέλος με τραγούδια. Στη συνέχεια ένωσαν τις φωνές τους κατά του εκφοβισμού με το τραγούδι «Μίλα δυνατά». Τους στίχους έγραψε ο μαθητής Ευστάθιος Σουμπάσης του Γ4 τμήματος, το μελοποίησε ο μουσικός του Σχολείου κος Νικόλαος Καραδοσίδης και το τραγούδησε η χορωδία του Σχολείου. Στο τέλος ακούστηκαν πάλι συνθήματα.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι μαθητές με τη σειρά εμφάνισής τους: Αθηνά Μήτκα (Γ3), Άγγελος Νικολαΐδης (Γ1), που ανέλαβαν την παρουσίαση. Ο Χρήστος Ποστολίτσιν (Β2) διάβασε απόσπασμα από το ημερολόγιο ενός μαθητή. Οι μαθήτριες Νεφέλη Τσικάρη, Ελένη Τσούκα, Αικατερίνη Τσουρίλα, Ταφίλη Αλίκη, Τσίγλης Ραφαήλ, του (Α3) τμήματος, Μαρία Παυλίδου(Α2), Κούμε Μαρία (Α1) και Αθανασία Φορτομάρη(Β3), απέδωσαν ένα δραματοποιημένο σενάριο σχολικού εκφοβισμού. Η μαθήτρια Κυριακή Ντούλη (Α2) διάβασε το ποίημα της Κάθλιν Κάιτ, «Συμβαίνει κάθε μέρα». Οι μαθήτριες Βασιλική Μαυρουδή (Β1), και Νεφέλη Κατζίδου (Β2), διάβασαν το βραβευμένο ποίημα της μαθήτριας του 1ου ΓΕΛ Φλώρινας, Κυριακής Καραβασίλογλου «Ημέρες εκφοβισμού» το οποίο απέδωσαν δραματοποιημένο οι μαθητές/τριες: Ανθή Πλόυσκα, Τσιγάρας Ηρακλής, Τσίγλης Νικόλαος, Χαλβατζής Κωνσταντίνος, Χίμα Νεράιντα, Χριστοβίτση Αικατερίνη (Γ4) και η καθηγήτρια Αναστασία Ιορδανίδου. Οι μαθητές Θανάσης Μουντούσης (Γ1) και Νικόλαος Μπέλλης (Β3) απέδωσαν το ποίημα του Αποστόλη Ζυμβραγάκη για τον Σχολικό Εκφοβισμό. Ο μαθητής Ευστάθιος Σουμπάσης του Γ4 τμήματος διάβασε τους στίχους του τραγουδιού «Μίλα δυνατά» που ο ίδιος έγραψε και η χορωδία το τραγούδησε υπό τη διεύθυνση του μουσικού κου Νίκου Καραδοσίδη, ο οποίος συνόδευε με την κιθάρα. Στο πιάνο συνόδευσαν οι μαθήτριες του (Γ1 ) τμήματος Φαίδρα Γκιορτζίνη και Ζωή Γιαννοπούλου.
Η εκδήλωση στόχευε στην προώθηση αξιών όπως η αποδοχή, η φιλία, η ενσυναίσθηση και η συνεργασία, δημιουργώντας ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον. Η πρωτοβουλία αυτή, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενισχύοντας το όραμα για ένα σχολείο χωρίς φόβο, αλλά γεμάτο αγάπη και αλληλεγγύη.
Οι υπεύθυνες της εκδήλωσης
Σοφία Ζαχαροπούλου
Αικατερίνη Παπαδοπούλου
Ευαγγελία Πετρίδου
ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
Δημιουργός: 2gymflor, στις: 29-03-2025, διάρκεια: 00:00:57
2ο Γυμνάσιο Φλώρινας
ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
Δημιουργός: 2gymflor, στις: 29-03-2025, διάρκεια: 00:00:34
2ο Γυμνάσιο Φλώρινας
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού
Δημιουργός: 2gymflor, στις: 01-04-2025, διάρκεια: 00:01:20
2ο Γυμνάσιο Φλώρινας
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού
Δημιουργός: 2gymflor, στις: 02-04-2025, διάρκεια: 00:00:35
2ο Γυμνάσιο Φλώρινας
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού – ΧΟΡΩΔΙΑ
Δημιουργός: 2gymflor, στις: 28-03-2025, διάρκεια: 00:02:20
2ο Γυμνάσιο Φλώρινας
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού Χορωδία 2
Δημιουργός: 2gymflor, στις: 28-03-2025, διάρκεια: 00:02:45
2ο Γυμνάσιο Φλώρινας
2 Απριλίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
27 Μαρτίου 2025
από ΤΣΑΚΝΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας στο Διαδικτυακό παιχνίδι “Ρώτα με για τον Ερατοσθένη” – 2025
Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας στο Διαδικτυακό παιχνίδι “Ρώτα με για τον Ερατοσθένη” – 2025
Με ιδιαίτερη χαρά, το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας συμμετείχε την Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025 στο διαδικτυακό παιχνίδι γνώσεων με τίτλο “Ρώτα με για τον Ερατοσθένη”, το οποίο διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.).
Το παιχνίδι περιλάμβανε ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής και Σωστού – Λάθους, δοκιμάζοντας τις γνώσεις των μαθητών στη Γεωγραφία, τα Μαθηματικά, καθώς και στην ιστορία και την επιστημονική σημασία του Πειράματος του Ερατοσθένη. Παράλληλα, μέσα από βίντεο και εικόνες, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν περισσότερες πληροφορίες για το σπουδαίο αυτό επιστημονικό επίτευγμα.
Το σχολείο μας έλαβε μέρος στη δράση με τους μαθητές του τμήματος Β2, οι οποίοι είχαν προηγουμένως πραγματοποιήσει το Πείραμα του Ερατοσθένη στην αυλή του σχολείου μας στις 20 Μαρτίου 2025. Η συμμετοχή τους τόσο στο πείραμα όσο και στο διαδικτυακό παιχνίδι αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία ενίσχυσης της επιστημονικής σκέψης, της ομαδικότητας και της αγάπης για τη γνώση.
Ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων, αυτό που μετράει περισσότερο είναι η χαρά της συμμετοχής και η απόκτηση νέων γνώσεων. Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές μας για την προσπάθειά τους.
Η υπεύθυνη της Δράσης
Τσακνάκη Δέσποινα
27 Μαρτίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία
Αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το δελτίο τύπου για την εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-2026 και την ΥΑ Αριθμ. 31737/Δ6 : «Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με την εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα Σχολεία, σε Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, σε Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και σε Πειραματικά Σχολεία (ΦΕΚ Β’ 1391):
22 Μαρτίου 2025
από ΤΣΑΚΝΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον Υπολογισμό της Ακτίνας της Γης – 2025»
«Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον Υπολογισμό της Ακτίνας της Γης – 2025»
Την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025 μαθητές του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας πήραν μέρος, στην εκπαιδευτική δράση «Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον Υπολογισμό της Ακτίνας της Γης – 2025».
Τη Δράση αυτή συντονίζει η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.), σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Διαστημικών Εφαρμογών & Τηλεπισκόπησης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (Ι.Α.Α.Δ.Ε.Τ.) και το ελληνικό γραφείο ESERO.
Το πείραμα, το οποίο πραγματοποιείται την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, βασίζεται στην ανακάλυψη του Ερατοσθένη του Κυρηναίου (3ος αιώνας π.Χ.), ο οποίος κατάφερε να υπολογίσει με γεωμετρικό τρόπο την περιφέρεια της Γης με αξιοσημείωτη ακρίβεια.
Το Πείραμα αυτό συγκαταλέγεται στα 10 πιο όμορφα επιστημονικά πειράματα στην ιστορία της Φυσικής. Την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, που χαρακτηρίζεται ως «αρχή της Άνοιξης», ο Ήλιος βρίσκεται ακριβώς πάνω από τον Ισημερινό της Γης, με αποτέλεσμα η νύχτα και η ημέρα να έχουν ίση διάρκεια σε οποιοδήποτε σημείο της γήινης επιφάνειας. Έτσι, θεωρείται «ευκαιρία» να επαναλάβουμε το πείραμα του Ερατοσθένη, αφού γνωρίζουμε τον τόπο που ο Ήλιος ρίχνει τις ακτίνες του κατακόρυφα.
Το πείραμα αυτό υλοποιήθηκε με επιτυχία από τους μαθητές του τμήματος Β2, στην αυλή του σχολείου, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Τσακνάκη Δέσποινα ΠΕ04.05 και Κουδούνα Γεώργιο ΠΕ03, και είχε ως στόχο να αναδείξει τη δύναμη της Επιστήμης και των Μαθηματικών μέσα από ένα από τα σημαντικότερα και ομορφότερα πειράματα της ιστορίας.
Οι μαθητές, χρησιμοποιώντας απλά όργανα και εργαζόμενοι σε ομάδες, μέτρησαν τη σκιά ενός κάθετου στύλου και υπολόγισαν τη γωνία που σχηματίζουν οι ακτίνες του Ήλιου με το κατακόρυφο στύλο. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα των μετρήσεων και τις γνώσεις τους από τη Γεωμετρία, υπολόγισαν την ακτίνα της Γης με εντυπωσιακή ακρίβεια.
Η συμμετοχή των μαθητών στο πείραμα είχε πολλαπλά οφέλη, καθώς:
• Τους έφερε σε επαφή με μια πραγματική επιστημονική μέτρηση μεγάλης σημασίας.
• Ενίσχυσε την παρατηρητικότητα, τη συνεργασία και την κριτική σκέψη τους.
• Συνέβαλε στη διαθεματική μάθηση, συνδυάζοντας Φυσική, Μαθηματικά, Γεωγραφία και Πληροφορική.
• Έδωσε την ευκαιρία για ανταλλαγή δεδομένων και γνώσεων μεταξύ των μαθητών.
Η εμπειρία αυτή ήταν μοναδική και ανέδειξε τη σημασία της πειραματικής προσέγγισης στη μάθηση. Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν ενεργά.
Οι υπεύθυνοι της Δράσης
Τσακνάκη Δέσποινα
Κουδούνας Γεώργιος
Χάρτης με τα σχολεία που πήραν μέρος στο πείραμα: ΧΑΡΤΗΣ
21 Μαρτίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
14 Μαρτίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΦΛΩΡΙΝΑΣ












































