“Easter Exchange”

Με το τέλος της σχολικής χρονιάς έλαβαν τέλος και τα eTwinning προγράμματα στα οποία συμμετείχε το σχολείο μας.

Πιο συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο μέχρι και τα τέλη Απριλίου τα παιδιά των Δ΄, Ε’ και Στ’ τάξεων συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ‘’EasterExchange’’. Το σχολείο μας συνεργάστηκε με σχολεία από την Ισπανία, την  Πολωνία και την Ιταλία . Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν τα παιδιά να παρουσιάσουν έθιμα της χώρας και του τόπου τους κατά την περίοδο του Πάσχα, αλλά και να μάθουν τα έθιμα των άλλων χωρών.

Έτσι τα παιδιά έφτιαξαν τον Λάζαρο και τραγούδησαν το τραγούδι του Λαζάρου, δημιούργησαν με πλαστελίνη την Κυρά Σαρακοστή, έπλασαν κουλουράκια, έφτιαξαν τον δικό τους επιτάφιο, αυτοσχέδιες ρουκέτες αλλά και αληθινές ρουκέτες με τη βοήθεια του κ. Απόστολου Ροδίτη. Δεν διασκέδασαν μόνο , αλλά και έμαθαν περισσότερα πράγματα για το έθιμο του ρουκετοπόλεμου. Όλα καταγράφτηκαν με φωτογραφίες/βίντεο και αναρτήθηκαν στο Τwinspace του έργου μας. Τέλος οι μαθητές μας παρουσίασαν στους εταίρους το αγαπημένο τους έθιμο και το πρόγραμμα έκλεισε με τις καλύτερες εντυπώσεις.

1000015674 1000015667 1000015665 1000015668 1000015676 1000015680 1000015681 1000015677 1000015679 1000015678

Αφήστε μια απάντηση