Γεια σας αγαπημένα μου παιδιά!
Πάμε στο β΄μέρος για το ρυθμό, κεφάλαιο 19. Ας κρατήσουμε το ρυθμό.
Κάντε παρακαλώ μία απλή ανάγνωση στο κεφάλαιο:
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-E106/719/4753,21441/
Δραστηριότητα 1:
Επειδή η κατανόηση των μεικτών μέτρων είναι δύσκολη θα προσπαθήσω να την απλοποιήσω λέγοντας: Μεικτά είναι τα μέτρα που φτιάχνονται από διαφορετικά κομμάτια. Δηλαδή τριμερές και διμερές και διμερές μας κάνει επταμερές μέτρο! Έτσι είναι το “Σαράντα γιδοπρόβατα” της Λένας Πλάτωνος. Προσπάθησε να χτυπήσεις παλαμάκια στο ρυθμό.
Δραστηριότητα 2:
Άκουσε το “Τραγουδάκι” του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα. Εδώ το μέτρο είναι πενταμερές, φτιάχνεται δηλαδή από ένα τριμερές και ένα διμερές μέτρο. Χτύπησε παλαμάκια πάνω στο τραγούδι.
Ποιο από τα δύο τραγούδια σου άρεσε περισσότερο; Γιατί;
Δραστηριότητα 3 (προαιρετική)
Τι λέτε να χρησιμοποιήσετε μικρά επαναλαμβανόμενα μοτίβο (loops) για να κάνετε τη δική σας σύνθεση;
Μπείτε στην εφαρμογή incredibox και δοκιμάστε την web version. Διαλέξτε κάποια από τις έτοιμες ομάδες μοτίβο, συνδυάστε και φτιάξτε το δικό σας μουσικό κομμάτι. Έπειτα μπορείτε να ανεβάσετε το link για το κομμάτι σας στον τοίχο της κυψέλης. Οι συμμαθητές σας μπορούν να το ακούσουν και να το ψηφίσουν αν τους άρεσε!
Αν έχετε και περισσότερη έμπνευση, μπορείτε να γράψετε στίχους πάνω στη μουσική που φτιάξατε! (Προσοχή, δεν επιτρέπονται οι κακές λεξούλες!)
Περιμένω τις ιδέες σας!
Να είστε πάντα γεροί και χαρούμενοι, η κυρία Αλεξάνδρα.
Πρόσφατα σχόλια