Αρχική » Γενικά » ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 09.00 θα πραγματοποιηθεί η  Γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου από την Ε΄ τάξη του Σχολείου μας.
Οι μαθητές που μετακινούνται και οι μαθητές της Ε΄ τάξης θα προσέλθουν κανονικά.
Οι υπόλοιποι μαθητές θα προσέλθουν στις 08.45.
Η αποχώρηση όλων των μαθητών θα γίνει μετά το τέλος της γιορτής (περίπου στις 10.00)

Οι μαθητές που μετακινούνται θα αποχωρήσουν στις 10.00

Σχολιάστε