Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παναιτωλίου εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη δωρεά τεσσάρων βιβλιοθηκών, οι οποίες θα συμβάλουν ουσιαστικά στην οργάνωση και την περαιτέρω ανάπτυξη της σχολικής μας βιβλιοθήκης.

Η προσφορά αυτή αποτελεί μια σημαντική επένδυση στη γνώση, τη φιλαναγνωσία και την εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε οι μαθητές μας να έρθουν πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου και της μάθησης.

Ιδιαίτερα σημαντικός είναι ο διαρκής και ενεργός ρόλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στη στήριξη της σχολικής μας μονάδας. Με έμπρακτο ενδιαφέρον, συνεργατικό πνεύμα και ουσιαστικές πρωτοβουλίες, ο Σύλλογος συμβάλλει διαχρονικά στη βελτίωση του σχολικού περιβάλλοντος και στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής εμπειρίας των παιδιών μας.

Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί ακόμη μία απόδειξη της αγαστής συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας, μιας συνεργασίας που έχει πάντα στο επίκεντρό της το καλό των μαθητών μας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη συνεισφορά και τη συνεχή υποστήριξή σας.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων
του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παναιτωλίου

bibliothhkh