Σχολικός τύπος
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 έγιναν μικροί δημοσιογράφοι. Δείτε τη δουλειά τους εδώ
- Διαβάστε το 1ο τεύχος της εφημερίδας του Σχολείου μας εδώ
- Διαβάστε το 2ο τεύχος της εφημερίδας του Σχολείου μας εδώ
- Διαβάστε το 3ο τεύχος της εφημερίδας του Σχολείου μας εδώ
- Διαβάστε το 4ο τεύχος της εφημερίδας του Σχολείου μας εδώ
- Διαβάστε το 5ο τεύχος της εφημερίδας του Σχολείου μας εδώ
Οι μαθητές του σχολείου μας σε ρόλο μικρών δημοσιογράφων επιστρέφουν και με τη βοήθεια τους επαναλειτουργεί η σχολική online εφημερίδα μας! Στόχος η καλλιέργεια του λόγου και η ανάπτυξη του πληροφοριακού γραμματισμού. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί : Κασωτάκης Άγγελος, Νικολάου Έλενα
- Αρχική
- Εκπαιδευτικές Επισκέψεις
- Το σχολείο μας
- Ώρες ενημέρωσης γονέων
- Επικοινωνία
- Έντυπα – Νομοθεσία
- Περιφέρεια εγγραφής του Σχολείου μας
- Μαθητές
- Σχολικός τύπος
- Σύνδεσμοι για όλους
- Σύνδεσμοι για εκπαιδευτικούς
- Ο τόπος μας
- Ασφάλεια στο διαδίκτυο
- Σχολικός εκφοβισμός
- Μαθητικό ραδιόφωνο
- Σχολική εφημερίδα
- Ευρωπαϊκά Προγράμματα & eTwinning
- Περιβαλλοντικές Δράσεις & προγράμματα
- Σύνδεσμοι
- Χρήσιμα έντυπα
- Νομοθεσία
- Μουσική
- Φυσική Αγωγή
- Παιδαγωγικά Άρθρα
Ιστορικό
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Παλαιοκάστρου ιδρύθηκε το 2005. Λόγω έλλειψης σχολικής στέγης ήταν σε αναστολή λειτουργίας μέχρι το 2007. Πρώτη φορά λειτούργησε το σχολικό έτος 2008 – 09 ως 6/θ.
Το διαχρονικό πρόβλημα του σχολείου μας είναι η κτιριακή υποδομή. Την πρώτη σχολική χρονιά (2008 – 2009) λειτούργησε σε τρεις προκατασκευασμένες αίθουσες, ενώ τρεις αίθουσες φιλοξενήθηκαν στο 1ο Δ. Σ. Παλαιοκάστρου. Τις επόμενες χρονιές τοποθετήθηκαν τρεις ακόμα προκατασκευασμένες αίθουσες και πέντε αίθουσες kibo. Δεν διαθέτει γυμναστήριο και αίθουσα εκδηλώσεων. Σήμερα λειτουργεί ως 12/θ, ενώ αναμένεται το επόμενο διάστημα η μεταστέγασή του σε σύγχρονο διδακτήριο που κατασκευάζεται.
Παρά τις ελλείψεις στη κτιριακή υποδομή, χάρη στις προσπάθειες του προσωπικού, του Δήμου και του συλλόγου γονέων απέκτησε ό,τι χρειάζεται για να λειτουργήσει ως σύγχρονο δημοτικό σχολείο.


