Tη Δευτέρα 27/5/24 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των μαθητών/τριών του ΣΤ1 και του ΣΤ2 στο 1ο Γυμνάσιο Νέου Ψυχικού για προγραμματισμένη δράση μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.
![]() |
![]() |
Εκεί μας υποδέχτηκαν με χαρά η Διευθύντρια του Σχολείου κ. Πράττου Αρετή, αρκετοί καθηγητές και μαθητές/τριες. Μας ξενάγησαν σε πολλούς χώρους του Σχολείου, μας μίλησαν για διάφορα θέματα φωτίζοντας αρκετές πτυχές της σχολικής ζωής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και απάντησαν επίσης σε ερωτήματα των μαθητών/τριών μας. Στο τέλος μας οδήγησαν στο γηπεδάκι όπου τα παιδιά μας έπαιξαν φιλικό αγώνα με τα παιδιά του Γυμνασίου και το ευχαριστήθηκαν πραγματικά!
Ευχαριστούμε θερμά τη Διευθύντρια του Γυμνασίου, τους καθηγητές και τους μαθητές που μας υποδέχτηκαν και μας προσέφεραν μια πολύτιμη εμπειρία που θα βοηθήσει στην ομαλή μετάβαση των παιδιών μας στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου









