Την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ΄ & Στ΄ τάξεων επισκέφθηκαν την Ιατρική Σχολή Ηρακλείου. Το πρόγραμμα της διδακτικής επίσκεψης επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί Κατσούλη Μαριάννα, Μαρτιμιανάκη Σοφία, Φραγκομιχελάκη Χριστίνα και Παναγιώτου Ιωάννης Νικόλαος, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεναγήθηκαν στο μουσείο της Ιατρικής Σχολής, ενώ στη συνέχεια στο Εργαστήριο Ανατομίας γνώρισαν τα μέρη του σώματος.
Την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄ και Δ΄ τάξεων, με την επιμέλεια των εκπαιδευτικών Μαγούλη Βασιλείας, Κοσμαδάκη Στυλιανής, Παπαλεξίου Άννας Ραφαηλίας και Καραντζίνη Γεράσιμου, παρακολούθησαν ένα μάθημα διατροφικής αγωγής. Προσκεκλημένη ήταν η διατροφολόγος – διαιτολόγος, κ. Χαρά Τυμπακιανάκη. Η δράση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ανέδειξε τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής και απέδειξε την καλή ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών, αφήνοντας με αυτό τον τρόπο ένα αισιόδοξο μήνυμα για το μέλλον.
Κάποια πράγματα είναι σημαντικό να λέγονται με το όνομά τους και να λέγονται από τους ειδικούς. Την Παρασκευή 09.02.2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ΄ και Στ΄ τάξεων είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής αγωγής από την παιδίατρο, κ. Αντωνία Γεωργολιού Οικονομάκη, την οποία και ευχαριστούμε για ακόμα μία φορά που διέθεσε τον εαυτό της. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών, κ. Μαρτιμιανάκη Σοφία και κ. Φραγκομιχελάκη Χριστίνα.
Την Παρασκευή 19.01.2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας γνώρισαν την τέχνη της αγγειοπλαστικής στο εργαστήριο της οικογένειας Καπαρουνάκη, στο Βιοτεχνικό Πάρκο της Ανώπολης Ηρακλείου. Εκεί είχαμε όλοι τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε το δικό μας αγγείο, το οποίο και μας απέστειλαν στο σχολείο μας, αφού πρώτα έγινε η κατάλληλη επεξεργασία.
Την Πέμπτη 18.01.2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν σε livestreaming μετάδοση
το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης, Ο Πέτρος και ο Λύκος.
Το μουσικό παραμύθι γράφτηκε από τον σπουδαίο Ρώσο συνθέτη Σεργκέι Προκόφιεφ με σκοπό να διδάξει τα παιδιά σχετικά με το χαρακτήρα και τη χρήση των οργάνων της συμφωνικής ορχήστρας και να τα εξοικειώσει με αυτά αντιστοιχώντας κάθε χαρακτήρα του παραμυθιού με κάποιο συγκεκριμένο μουσικό όργανο. Καθώς οι χαρακτήρες του παραμυθιού αλληλεπιδρούν, συνδυάζονται αντίστοιχα και τα όργανα της ορχήστρας μέσα από την αριστοτεχνική γραφή του Προκόφιεβ.
Στην ιστορία του παραμυθιού, ο Πέτρος ζει στο σπίτι του παππού του στο δάσος και ως γενναίος νέος δεν φοβάται καθόλου τους κακούς λύκους. Αγνοώντας τις προειδοποιήσεις του παππού του τα βάζει με το λύκο, τον οποίο αιχμαλωτίζει με τη βοήθεια ενός πουλιού. Η γάτα (κλαρινέτο), η πάπια (όμποε), το πουλί (φλάουτο), ο παππούς (φαγκότο), οι κυνηγοί (πνευστά-κρουστά), ο λύκος (κόρνα) και ο Πέτρος (έγχορδα) πρωταγωνιστούν σε αυτή την πολυαγαπημένη ιστορία και διδάσκουν ευχάριστα, μαζί με τα ηχοχρώματα των αντίστοιχων οργάνων.
Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024, ανήμερα της εορτής των Τριών Ιεραρχών, μετά τον καθιερωμένο εκκλησιασμό στον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου της ενορίας μας, έγινε η κοπή της βασιλόπιτας. Η αγωνία μεγάλη, όπως ήταν αναμενόμενο, για τους τυχερούς της χρονιάς που θα έβρισκαν στο κομμάτι τους το φλουρί. Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας πρόσφερε σε μία μαθήτρια και μία εκπαιδευτικό του σχολείου τα δώρα τους.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία και τύχη το 2024.
Με μία όμορφη γιορτή που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές και οι μαθήτριες των Β΄, Γ΄ & Δ΄ τάξεων και επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί
Μυλωνά Αγγελική, Κατσούλη Μαριάννα, Κοσμαδάκη Στέλλα, Παπαλεξίου Άννα, Παναγιώτου Νίκος, Μοσχόβη Τίνα και Μυλωνά Θάνος,
έκλεισαν οι Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του σχολείου μας.
«Ο Άγιος Βασίλης κοιμάται του καλού καιρού», αλλά τα παιδιά κατάφεραν και τον ξύπνησαν,
…οπότε όλα θα κυλήσουν ομαλά και τη φετινή χρονιά…
Έκπληξη περίμενε, ωστόσο, τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς ο Άγιος Βασίλης,
μετά από επίσημη οδηγία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, μοίρασε δώρα σε όλους…
Καλές Γιορτές!
Τη Δευτέρα 18.12.2023, μόλις έπεσε η νύχτα, η αίθουσα εκδηλώσεων φιλοξένησε πλήθος κόσμου προκειμένου να παρακολουθήσει τη θεατρική παράσταση
«Η νύχτα που γεννήθηκε η αγάπη».
Η θεατρική παράσταση ήταν το αποτέλεσμα της δράσης του Εκπαιδευτικού Ομίλου του σχολείου, με αντικείμενο το θέατρο και υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τους κ. Στεφανακίδη Χρήστο και κ. Βιολέτη Κωνσταντίνο.
Μετά το τέλος της παράστασης το κοινό απόλαυσε στον στολισμένο αύλειο χώρο του σχολείου και με χριστουγεννιάτικες μελωδίες νοστιμιές από τον μπουφέ που επιμελήθηκε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων…
Και τα Χριστούγεννα στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης συνεχίζονται…


















