Μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ & Στ΄ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής “Αριστοτέλης”. Σκοπός της συμμετοχής:
- η αλλαγή νοοτροπίας, απομακρύνοντας τους μαθητές/τις μαθήτριες από την απλή αποστήθιση (παπαγαλία).
- η κριτική ικανότητα, Αναπτύσσοντας την κριτική σκέψη, τη συνδυαστική λογική και την επίλυση προβλημάτων.
- η εργαστηριακή Φυσική, που εξοικειώνει τους μαθητές/τις μαθήτριες με το πείραμα, τη συλλογή δεδομένων και την επιστημονική μεθοδολογία.
- οι ίσες ευκαιρίες, καθώς προσφέρει δωρεάν συμμετοχή σε όλους τους μαθητές/τις μαθήτριες.

