Επίσκεψη σε Εργαστήρι Κεραμικής

Την Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου οι τάξεις Α, Β και Γ του σχολείου μας επισκέφτηκαν το εργαστήρι κεραμικής στην Ελευσίνα. Τα παιδιά διασκέδασαν φτιάχνοντας τα δικά τους χριστουγεννιάτικα στολίδια από πηλό.

 

Επίσκεψη στο Θέατρο Ήβη

Την Τετάρτη 29/11 οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν την παράσταση Το Χρυσό Αρισμαρί στο Θέατρο Ήβη.

Το Χρυσό Αρισμαρί είναι ένα σπάνιο και μοναδικό βότανο με θεραπευτικές ιδιότητες. Ο ήρωας του παραμυθιού οπλισμένος με ανδρεία και θέληση ξεκινά να το ανακαλύψει για να θεραπεύσει τον πατέρα του. Παραμερίζει τους τεράστιους κινδύνους του εγχειρήματός του και χωρίς να το καταλάβει βρίσκεται μέσα σε μια λυτρωτική περιπέτεια αυτογνωσίας. Στο ταξίδι αυτό δεν είναι μόνος… Έχει συμπαραστάτη τον καλύτερό του φίλο και μαζί ζούνε τις πιο απίθανες περιπέτειες και έντονες δοκιμασίες μέχρι τον τελικό τους προορισμό που δεν είναι άλλος από το Αθάνατο Αρισμαρί.

Το Χρυσό Αρισμαρί είναι μια παράσταση που αναδεικνύει την ανιδιοτέλεια ως ύψιστη αρετή δίνοντας νόημα στην αγάπη, στη φιλία και στη σχέση γονιών – παιδιών, την αρμονική σχέση των ανθρώπων με τα ζώα, πλέκοντας αριστοτεχνικά τις έννοιες της ατόφιας αγάπης και της αλληλεγγύης.

Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ελευσίνας

Την Τετάρτη 22/11 οι μαθητές της Α, της Β και της Γ τάξης επισκέφθηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ελευσίνας όπου παρακολούθησαν πρόγραμμα με θέμα το παραμύθι. Τα παιδιά είδαν ένα παραμύθι σε βίντεο, μίλησαν για αυτό, ζωγράφισαν, διάβασαν βιβλία και γνώρισαν τη βιβλιοθήκη.

Συλλογή τροφίμων για τους πληγέντες

Κανένας δεν πρέπει να μείνει μόνος, κανένας δεν πρέπει να μείνει αβοήθητος στη φυσική καταστροφή. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μαγούλας μας καλεί όλους να δείξουμε την αλληλεγγύη μας έμπρακτα συγκεντρώνοντας από τη Δευτέρα στο χώρο του σχολείου τρόφιμα στερεά που δεν χρειάζονται μαγείρεμα και υγρά μακράς διάρκειας (κονσέρβες, παιδικές τροφές, γάλα μακράς διαρκείας, εμφιαλωμένα νερά, φρυγανιές κλπ).

ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Βρίσκω το σπίτι μου

Την Τρίτη 7 Νοεμβρίου οι μαθητες της Ε και της ΣΤ τάξης επισκέφτηκαν την εικαστική εγκατάσταση της Δανάης Στράτου «Πάνω στη Γη Κάτω από τα Σύννεφα» στο Παλαιό Ελαιουργείο Ελευσίνας. Εκεί διασκέδασαν παίρνοντας μέρος στην εκπαιδευτική δράση Βρίσκω το σπίτι μου. Τα παιδιά περιπλανήθηκαν στον χώρο για να βρουν το “δικό τους σπίτι” ανάμεσα στα 1000 εγκατεστημένα κεραμικά αγγεία. Με μέτρο το σώμα τους εντόπισαν τα αγγεία και τα σημείωσαν πάνω στον χάρτη/κάτοψη της εγκατάστασης. Με άξονα αυτό αφηγήθηκαν με κείμενο και εικόνα μια προσωπική ανάμνηση ή μια σκέψη που αφορά στην ιδέα της κατοικίας.

ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

Επίσκεψη στο Πλανητάριο

BTMFG_POSTERΤο Ίδρυμα Ευγενίδου / Πλανητάριο επισκέφθηκαν την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου οι μαθητές των Δ, Ε και ΣΤ τάξεων. Οι μαθητές παρακολούθησαν την ψηφιακή παράσταση Παράξενοι Κόσμοι στο Ηλιακό Σύστημα.

Η παράσταση αυτή αναδεικνύει την θαυμαστή πολυπλοκότητα των παράξενων κόσμων που κρύβει το Ηλιακό μας Σύστημα μέσα από ένα συναρπαστικό ταξίδι γνωριμίας με ορισμένους από τους πιο ακραίους πλανήτες και δορυφόρους του Ηλιακού μας Συστήματος. Από την καυτή Αφροδίτη έως τον παγωμένο Πλούτωνα, από την γεμάτη ηφαίστεια Ιώ έως τον υπόγειο ωκεανό που κρύβει η παγωμένη επιφάνεια της Ευρώπης και από τις θάλασσες μεθανίου του Τιτάνα έως τα πέρατα της βαρυτικής «κυριαρχίας» του Ήλιου.

Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Ελευσίνας επισκέφθηκαν οι μαθητές των Α, Β, Γ και Δ τάξεων. Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία στο χώρο αυτό να εκπαιδευτούν, να παίξουν και να λειτουργήσουν ως υπεύθυνοι πολίτες και οδηγοί.

ΠΚΑ 04 ΠΚΑ 03 ΠΚΑ 02 ΠΚΑ 01

4η Πανελληνία Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2017-2018

AFISA-ΧΑΡΑΖΩ-ΤΟ-ΜΕΛΛΟΝΤη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου γιορτάσαμε την 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Η ημέρα ξεκίνησε με ασκήσεις και παιχνίδια καλαθοσφαίρισης και προβολή βίντεο για την ιστορία του αθλήματος. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν με τη βοήθεια του κ. Βασίλη Πέτρου και του κ. Αντώνη Χαϊμαλά, που είναι προπονητές μπάσκετ του Πανελευσινιακού. Στη συνέχεια ακολούθησαν παιχνίδια με μπάλα ανά τάξη και σκυταλοδρομίες. Τέλος, διεξήχθη αγώνας ποδοσφαίρου ανάμεσα στους μαθητές της Ε και της ΣΤ τάξης.

 

Αγιασμός

agiasmos_sta_sholeiaΟ αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11/9 στις 8.30. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν αμέσως μετά τον αγιασμό. Τα βιβλία θα δοθούν στους μαθητές την Τρίτη 12/9.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων