Γιορτή του Πατέρα

Μπορεί η γιορτή της μητέρας να είναι η πλέον γνωστή, ωστόσο οι μαθητές της Γ τάξης θέλησαν να ευχηθούν στους μπαμπάδες για τη γιορτή του πατέρα στις 17 Ιουνίου με αυτές τις όμορφες καρτούλες.

 

Λήξη μαθημάτων

Την Πέμπτη 14/6 οι μικροί μας μαθητές θα αποχαιρετίσουν τη σχολική χρονιά με τραγούδια, χορούς και παιχνίδια.

Την Παρασκευή 15/6 θα δοθούν οι βαθμοί για το γ’ τρίμηνο και οι τίτλοι σπουδών.

Τα Πεφταστέρια

Τα Πεφταστέρια επέστρεψαν και φέτος…

Το 2ο τεύχος της εφημερίδας μας έγινε και φέτος πραγματικότητα, με τη συμμετοχή μαθητών από όλες τις τάξεις.

Μπορείτε να τη διαβάσετε πατώντας τον τίτλο της εφημερίδας.

Εμβόλιο ιλαράς

Την Παρασκευή 8 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας εμβολιασμός των μαθητών που δεν είναι εμβολιασμένοι και με τις δύο δόσεις εμβολίου για την ιλαρά.

Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους το βιβλιάριο υγείας τους για να πραγματοποιηθεί ο εμβολιασμός τους.

Εκπαιδευτική δράση: Σαπωνοποίηση τηγανελαίων

Συμμετέχοντας σε αυτή τη δράση, τόσο οι μαθητές της ΣΤ τάξης όσο και οι οικογένειές τους ευαισθητοποιήθηκαν πάνω στις επιπτώσεις που έχει η απόρριψη τηγανελαίων στο περιβάλλον και απέκτησαν μια θετική στάση για την συλλογή και δημιουργική ανακύκλωσή τους.

Η δράση περιλάμβανε την ενημέρωση των μαθητών για τις επιπτώσεις απόρριψης των τηγανελαίων στο περιβάλλον, τη συλλογή τηγανελαίων από τους μαθητές στο οικογενειακό τους περιβάλλον με τη ευθύνη των γονέων και, τέλος, δίωρο βιωματικό εργαστήριο σαπωνοποίησης στην τάξη.

 

Γιορτή της μητέρας

Είπαν του ήλιου “γιορτάζει η μάνα”

κι εκείνος βάλθηκε με φως τη γη να ντύνει.

Είπαν της θάλασσας “γιορτάζει η μάνα”

κι αμέσως έγινε η φουρτούνα γαλήνη.

Το ‘μαθαν τα πουλιά, “γιορτάζει η μάνα”

και το τραγούδι τους ξεχείλισε πλημμύρα.

Το ‘μαθαν τα άνθη, “γιορτάζει η μάνα”

και μοσχοβόλησε η πλάση χίλια μύρα.

Τ’ άκουσε η βροχή, αλλά δεν έκλαψε

δάκρυ δεν κάνει να κυλήσει αυτή τη μέρα.

Τ’ άκουσε ο ουρανός κι άνοιξε διάπλατα

πείτε ευχές, μύριες ευχές για τη μητέρα.

[“Η Μάνα”,  Γεώργιος Μαρτινέλλης]

Επίσκεψη στο Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος

Την Πέμπτη 26/4 οι μαθητές της Ε και της ΣΤ τάξης επισκέφθηκαν το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος. Ενημερώθηκαν για την εβραϊκή θρησκεία, για τις διαφορές της με την Ορθοδοξία και για τα διάφορα θρησκευτικά-λατρευτικά είδη. Παρουσιάστηκε συνοπτικά η δημιουργία κράτους του Ισραήλ. Ενημερώθηκαν επίσης για την εβραϊκή κοινότητα στην Ελλάδα, την ακμή της και την σχεδόν ολοκληρωτική καταστροφή της με τη γερμανική κατοχή και το ολοκαύτωμα. Είδαν γυναικείες κυρίως παραδοσιακές φορεσιές, παιδικά ρούχα και σκεύη της καθημερινής ζωής. Τέλος, η ενημέρωση έγινε μπροστά σε αυθεντική συναγωγή της Πάτρας που καταστράφηκε από τους Γερμανούς κατακτητές.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων