Επίσκεψη στο θέατρο Ήβη

Σήμερα οι μαθητές όλων των τάξεων παρακολούθησαν την παράσταση Το πιο τρελό τριήμερο στο θέατρο Ήβη.

Η παράσταση μιλάει για όλα αυτά που κινδυνεύουν να χαθούν από τη ζωή των παιδιών στην εποχή της απομόνωσης και της κυριαρχίας των ηλεκτρονικών μέσων: για την ανεμελιά, το παιχνίδι, την αξία της ανθρώπινης επαφής. Ήρωας του έργου είναι ο μικρός Ιάσονας που θα ζήσει ένα «τρελό τριήμερο» στο σπίτι της σούπερ-γιαγιάς του, καθώς ο αποχωρισμός του από την αγαπημένη του ψηφιακή οθόνη θα τον βοηθήσει να ανακαλύψει έναν νέο, αληθινά συναρπαστικό κόσμο.

Νεοσυσταθείς σύλλογος γονέων και κηδεμόνων

Σας ενημερώνουμε ότι τα νέα μέλη του συλλόγου μετά τις εκλογές είναι τα εξής:

Πρόεδρος: Βλάχου Βασιλική

Αντιπρόεδρος: Συλεούνης Ιωάννης

Γραμματέας: Καραΐσκος Ευάγγελος

Ταμίας: Πέτρου Βασίλειος

Κοσμήτορας: Τζάνος Γεώργιος

Μέλος: Σιγιάννη Χριστίνα

Μέλος: Παπαγεωργίου Γρηγορία

Κοπή βασιλόπιτας

Σήμερα πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας σε κάθε τάξη. Οι βασιλόπιτες ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, όπως και τα δώρα που δόθηκαν στους τυχερούς μαθητές που βρήκαν τα φλουριά.

Οι τυχεροί για φέτος ήταν οι: Καράπουρνος Κωνσταντίνος (Α τάξη), Συλεούνη Σοφία (Β τάξη), Μπόγια Λυσάντρο (Γ τάξη), Ζαχαριουδάκης Γρηγόρης (Δ τάξη), Σοϊλεμεζίδου Βικτώρια (Ε τάξη), Σιδηρόπουλος Πλάτωνας (ΣΤ τάξη).

Από τους εκπαιδευτικούς, ο τυχερός της χρονιάς ήταν ο γυμναστής μας κ. Παπουτσής Γιώργος.

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ευχόμαστε μια καλή και εποικοδομητική χρονιά για όλους.

Γιορτή Χριστουγέννων

Την Παρασκευή 21/12/2018 πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτούλα μας. Η χορωδία τραγούδησε γιορτινά τραγούδα, ενώ η Α τάξη παρουσίασε το θεατρικό Στη χώρα του Αϊ Βασίλη και η Β τάξη το θεατρικό Το σπίτι του Αϊ Βασίλη και οι Καλικάντζαροι.

Σκηνικό χριστουγεννιάτικης γιορτής

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την εκπαιδευτικό Εικαστικών του σχολείου κ. Βαλέρα Κωνσταντίνα για το υπέροχο χριστουγεννιάτικο τοπίο που ζωγράφισε και την κ. Τσακάλου Λία, εκπαιδευτικό Εικαστικών, που μας βοήθησε στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση της σκηνής.

Επίσκεψη στο Φωτόγραμμα

Την Τετάρτη 12/12 οι μαθητές των Α, Β και Γ τάξεων επισκέφθηκαν το διαδραστικό εκπαιδευτικό κινηματογράφο Φωτόγραμμα και παρακολούθησαν το πρόγραμμα Μαθαίνω να αγαπώ τον Άνθρωπο. Μέσα από έξι ιστορίες, οι μικροί θεατές προβληματίστηκαν για έννοιες όπως η αγάπη, η σοφία της ύπαρξης, η αλληλοβοήθεια. Στόχος του προγράμματος ήταν η κατανόηση από τους μαθητές πως όλοι οι άνθρωποι αποτελούν οντότητες οι οποίες εκτός από γνώσεις διαθέτουν και πληθώρα συναισθημάτων τα οποία πολλές φορές ρυθμίζουν τον τρόπο σκέψης και τη ζωή τους.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων