Σήμερα οι μαθητές όλων των τάξεων παρακολούθησαν την παράσταση Το πιο τρελό τριήμερο στο θέατρο Ήβη.
Η παράσταση μιλάει για όλα αυτά που κινδυνεύουν να χαθούν από τη ζωή των παιδιών στην εποχή της απομόνωσης και της κυριαρχίας των ηλεκτρονικών μέσων: για την ανεμελιά, το παιχνίδι, την αξία της ανθρώπινης επαφής. Ήρωας του έργου είναι ο μικρός Ιάσονας που θα ζήσει ένα «τρελό τριήμερο» στο σπίτι της σούπερ-γιαγιάς του, καθώς ο αποχωρισμός του από την αγαπημένη του ψηφιακή οθόνη θα τον βοηθήσει να ανακαλύψει έναν νέο, αληθινά συναρπαστικό κόσμο.

Σήμερα πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας σε κάθε τάξη. Οι βασιλόπιτες ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, όπως και τα δώρα που δόθηκαν στους τυχερούς μαθητές που βρήκαν τα φλουριά.
Ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μαγούλας ευχόμαστε σε όλους μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά, ελπίδα και αγάπη. Καλή χρονιά!




Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΕΛΠΕ που πρόσφερε χριστουγεννιάτικα δωράκια στους μαθητές μας.


Την Τετάρτη 12/12 οι μαθητές των Α, Β και Γ τάξεων επισκέφθηκαν το διαδραστικό εκπαιδευτικό κινηματογράφο Φωτόγραμμα και παρακολούθησαν το πρόγραμμα Μαθαίνω να αγαπώ τον Άνθρωπο. Μέσα από έξι ιστορίες, οι μικροί θεατές προβληματίστηκαν για έννοιες όπως η αγάπη, η σοφία της ύπαρξης, η αλληλοβοήθεια. Στόχος του προγράμματος ήταν η κατανόηση από τους μαθητές πως όλοι οι άνθρωποι αποτελούν οντότητες οι οποίες εκτός από γνώσεις διαθέτουν και πληθώρα συναισθημάτων τα οποία πολλές φορές ρυθμίζουν τον τρόπο σκέψης και τη ζωή τους.