Την 6η θέση κατέλαβε το σχολείο μας στο σχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου 5Χ5 του Δήμου Ελευσίνας.
Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα και στον προπονητή της κ. Δάρα Γιώργο!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ιδιαίτερα τον κ. Καραΐσκο Ευάγγελο για την κατασκευή και τοποθέτηση σίτων στις τάξεις και στα γραφεία.
Ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μαγούλας ευχόμαστε σε όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

Με πασχαλινές κατασκευές και έθιμα μας αποχαιρέτησαν οι μικροί μας μαθητές για τις διακοπές του Πάσχα.
Οι μαθητές της Α τάξης στόλισαν καλαθάκια και πέρασαν από κάθε τάξη όπου τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου. Όσοι άκουγαν τα κάλαντα, τους έδιναν διάφορα καλούδια. Τα παιδιά είχαν σε ένα καλαθάκι και Λαζαράκια, μικρά ψωμάκια πλασμένα σε σχήμα ανθρώπου. Το έθιμο λέει ότι «Λαζαράκια για τον Λάζαρο αν δεν πλάσεις, ψωμί δεν θα χορτάσεις».
Την Κυριακή 14 Απριλίου 2019 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Δημοτικό Στάδιο Ελευσίνας η 3η Ημερίδα Σχολικού Πρωταθλήματος Στίβου για τα Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Ελευσίνας, που είχε ως στόχο την προώθηση και την ανάδειξη του Σχολικού Αθλητισμού.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και σε όλους τους γονείς και φίλους που παρακολουθούσαν με έντονο ενδιαφέρον και υπομονετικά τους μικρούς αθλητές!!!!