Μέτρα πρόληψης κατά του κορωνοϊού

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο πήρε όλα τα μέτρα πρόληψης κατά του κορωνοϊού που προβλέπονται από τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας.

Επιπροσθέτως, ευχαριστούμε τη σχολική επιτροπή του Δήμου Ελευσίνας διότι θα πραγματοποιήσει και δεύτερη απολύμανση του σχολικού κτιρίου, καθώς επίσης και για την τοποθέτηση μηχανισμού απολύμανσης σε όλες τις τουαλέτες.

 

 

 

 

 

Τέλος, παρακαλούμε να περιορίσετε την παρουσία των παιδιών σας σε χώρους με πολλά άτομα (π.χ. παιδικές χαρές, αίθουσες εκδηλώσεων κλπ).

“Εκείνος που για λίγο αποσύρθηκε, έσωσε όλους τους υπόλοιπους”… 

Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων

Την αναστολή της λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας, όλων των βαθμίδων, από αύριο Τετάρτη και για 14 ημέρες ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, ως προληπτικό μέτρο κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Εκτός από τα σχολεία θα κλείσουν και τα φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών και οι δομές δια βίου μάθησης καθώς εντάσσονται στις εκπαιδευτικές δομές.

Προληπτική Απολύμανση στα Σχολεία του Δήμου Ελευσίνας

Ο Δήμος Ελευσίνας λαμβάνοντας υπόψιν με υπευθυνότητα και σεβασμό τις οδηγίες που εκδόθηκαν από το Υπουργείο Υγείας και μέσω της Επιτροπής που συστάθηκε, για το συντονισμό των αναγκαίων προληπτικών ενεργειών που αφορούν στο θέμα των εποχιακών ιώσεων & του νέου κορονοϊού, αποφάσισε το κλείσιμο όλων των σχολικών μονάδων Α΄/θμιας & Β΄/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και των Παιδικών & Βρεφονηπιακών Σταθμών, προκειμένου να πραγματοποιηθούν προληπτικά οι παρακάτω ενέργειες:

➡️ επιμελής καθαρισμός και αερισμός όλων των χώρων, από το προσωπικό καθαριότητας της κάθε Σχολικής Μονάδας.
➡️ μικροβιοκτονία από εξειδικευμένο συνεργείο, πιστοποιημένο από το Υπουργείο Υγείας.

Προκειμένου οι παραπάνω ενέργειες να διεξαχθούν με συντονισμένο και συντεταγμένο τρόπο, οι σχολικές μονάδες Α΄/θμιας & Β΄/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ελευσίνας – Μαγούλας καθώς και οι Παιδικοί & Βρεφονηπιακοί Σταθμοί θα παραμείνουν κλειστές την Πέμπτη 12/03/2020 και Παρασκευή 13/03/2020.

Να σημειωθεί ότι τις ημέρες αυτές καθώς και το Σαββατοκύριακο δεν θα πραγματοποιηθεί καμία προγραμματισμένη δραστηριότητα στους χώρους και τα γυμναστήρια των σχολικών μονάδων.

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. 

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Το δικό τους μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού έστειλαν οι μικροί μας μαθητές.

Δεν φοβόμαστε – Προστατευόμαστε / Ασπίδα μας, η γνώση

Σε απόλυτη συνάρτηση με την βάση πληροφοριών και ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, και σε συνέχεια της ενημέρωσης από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προχώρησε στην έκδοση 8 Οδηγιών και 19 Ερωτήσεων-Απαντήσεων για τη νόσο COVID-19.

Η νέα ενημερωτική  αυτή προσπάθεια της ΓΓΠΠ εντάσσεται στην νέα καμπάνια της με γενικό τίτλο: Δεν φοβόμαστε – Προστατευόμαστε / Ασπίδα μας, η γνώση.

Καλή Σαρακοστή!

Την Παρασκευή 28/2 μικροί και μεγάλοι στο σχολείο μας απόλαυσαν ένα υπέροχο αποκριάτικο πάρτι. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη διασκέδαση των παιδιών από ανιματέρ και για το κέρασμα! Και του χρόνου!

Μίλα τώρα!

Το Χαμόγελο του Παιδιού εν όψει της 6ης Μαρτίου Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό πραγματοποιεί για 7η συνεχή χρονιά μια σειρά δράσεων και εκδηλώσεων για την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η σημαντικότερη δράση είναι η ίδια η φωνή των παιδιών και τα μηνύματά τους ενάντια σε αυτό το φαινόμενο.

Η Ε τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στη δράση αυτή και φωτογραφήθηκε κρατώντας το σύνθημα ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ! ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ!

Λέμε όχι στο σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό

Δείτε τη συμμετοχή μαθητριών της ΣΤ τάξης στο σχολικό ψηφιακό διαγωνισμό «Λέμε όχι στο σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό» που διοργανώνεται από το British Council.

Τίτλος: Cyberbullying – Hiding behind the screen.
Μαρίνα Παπαδοπούλου, Λυδία Αρβανίτη, Μυρτώ Συλεούνη, Ηλιάνα Τεπτερή.

Επίσκεψη στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

Το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο επισκέφθηκαν σήμερα Τετάρτη 12/2/2020 οι μαθητές και μαθήτριες της Γ, της Δ και της ΣΤ τάξης.

Το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο στεγάζεται μόνιμα στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής από το 1962. Αντικείμενό του, η ιστορία του νεότερου Ελληνισμού: η περίοδος της τουρκοκρατίας και φραγκοκρατίας, η Επανάσταση του 1821, οι απελευθερωτικοί αγώνες, η δημιουργία του ανεξάρτητου κράτους, η πολιτική, κοινωνική και πνευματική εξέλιξη του Ελληνισμού μέχρι σήμερα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων