Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο πήρε όλα τα μέτρα πρόληψης κατά του κορωνοϊού που προβλέπονται από τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας.
Επιπροσθέτως, ευχαριστούμε τη σχολική επιτροπή του Δήμου Ελευσίνας διότι θα πραγματοποιήσει και δεύτερη απολύμανση του σχολικού κτιρίου, καθώς επίσης και για την τοποθέτηση μηχανισμού απολύμανσης σε όλες τις τουαλέτες.
Τέλος, παρακαλούμε να περιορίσετε την παρουσία των παιδιών σας σε χώρους με πολλά άτομα (π.χ. παιδικές χαρές, αίθουσες εκδηλώσεων κλπ).
“Εκείνος που για λίγο αποσύρθηκε, έσωσε όλους τους υπόλοιπους”…





Την αναστολή της λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας, όλων των βαθμίδων, από αύριο Τετάρτη και για 14 ημέρες ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, ως προληπτικό μέτρο κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού.
Ο Δήμος Ελευσίνας λαμβάνοντας υπόψιν με υπευθυνότητα και σεβασμό τις οδηγίες που εκδόθηκαν από το Υπουργείο Υγείας και μέσω της Επιτροπής που συστάθηκε, για το συντονισμό των αναγκαίων προληπτικών ενεργειών που αφορούν στο θέμα των εποχιακών ιώσεων & του νέου κορονοϊού, αποφάσισε το κλείσιμο όλων των σχολικών μονάδων Α΄/θμιας & Β΄/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και των Παιδικών & Βρεφονηπιακών Σταθ

Σε απόλυτη συνάρτηση με την βάση πληροφοριών και ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, και σε συνέχεια της ενημέρωσης από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προχώρησε στην έκδοση 



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Πέμπτη 13/2/2020 
