Την Πέμπτη 24/5 οι μαθητές της Ε τάξης διδάχτηκαν και παρουσίασαν στους συμμαθητές τους, υπό την καθοδήγηση του δασκάλου θεάτρου (σκηνοθέτη) Θ. Οικονομίδη, το θεατρικό δρώμενο “Του γιοφυριού της Άρτας”.
«Η αφετηρία και η βάση του θεάτρου, όπως και κάθε μορφής τέχνης, είναι η ποίηση και η μαγεία. Αν λείψουν αυτά, δεν υπάρχει θέατρο…»
Κάρολος Κουν




