Η θεατρική ομάδα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ελευσίνας “Αγέλαστος Πέτρα” παρουσιάζει την Κυριακή 2/4/2017 στο Εργατικό Κέντρο Ελευσίνας, ώρα 7:00 μ.μ., τη θεατρική παράσταση Η αρπαγή της Περσεφόνης.
Διδασκαλία: Θ. Οικονομίδης
Με τον ερχομό της άνοιξης υποδεχόμαστε στις πόλεις μας τα χελιδόνια, τα οποία μετά από ένα δύσκολο και επικίνδυνο ταξίδι ετοιμάζονται να χτίσουν τις φωλιές τους και να γεννήσουν τα μικρά τους.
Είναι πολύ σημαντικό οι μαθητές και οι μαθήτριες να γνωρίσουν τα 5 είδη χελιδονιών που έρχονται στην Ελλάδα μετά από ένα μακρύ και επικίνδυνο ταξίδι, τις συνήθειές τους, τους κινδύνους που διατρέχουν, να ευαισθητοποιηθούν για την αξία της άγριας ζωής μέσα στην πόλη και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν σαν ενεργοί πολίτες να συνδράμουν στην προστασία της.
Καλείστε λοιπόν να παρευρεθείτε στην εκδήλωση «Χελιδονίσματα 2017» που διοργανώνει ο Δήμος Ελευσίνας σε συνεργασία με την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία και την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής.
Η εκδήλωση θα γίνει στην Πλατεία Ηρώων της Ελευσίνας την Κυριακή 2 Απριλίου από τις 11:00 π.μ. έως τις 14:00 μ.μ.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης τα παιδιά και οι γονείς θα ενημερωθούν για το πώς να κατασκευάσουν τις φωλιές, θα τις πάρουν μαζί τους και αφού στεγνώσουν θα τις τοποθετήσουν στο σχολείο ή στο σπίτι τους, προσφέροντας στα χελιδόνια έτοιμες κατοικίες.
Την Παρασκευή 24 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός της επετείου της 25ης Μαρτίου. Οι μαθητές της Ε τάξης παρουσίασαν τις “Σουλιώτισσες”, το “Ο Θεός υπόγραψε τη λευτεριά μας – Θεόδωρος Κολοκοτρώνης” και το “Ο Καραϊσκάκης και το τσοπανόπουλο”, και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς. Στη συνέχεια οι μαθητές της ΣΤ τάξης αφηγήθηκαν το χρονικό της Επανάστασης.
Το Σάββατο 18/3/2017 αρχίζει το σχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου 5Χ5 των Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Ελευσίνας για το έτος 2017.
Οι αγώνες θα διεξαχθούν στις αθλητικές εγκαταστάσεις των ακαδημιών ποδοσφαίρου Soccerland (Λ. Γέλας 1, Ελευσίνα – Τηλ. 2105542932).
Στον πρώτο του αγώνα το σχολείο μας θα αντιμετωπίσει το 1ο Δημ. Σχ. Μαγούλας στις 18:00. Καλή αρχή!
Το Σάββατο 11 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η ομιλία του καθηγητή Πληροφορικής κ. Βαμβακά Δημήτρη “Παιδί και Διαδίκτυο” στην Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου στη Μαγούλα. Οι κύριοι άξονες της ομιλίας ήταν οι εξής: Τι είναι το Διαδίκτυο – Πως το χρησιμοποιούν τα παιδιά – Συνέπειες από τη χρήση – Τι μπορούμε να κάνουμε.
Κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τις επιπτώσεις χρήσης του Διαδικτύου στα παιδιά και κάποια σημάδια για να καταλάβουμε αν ένα παιδί είναι εξαρτημένο ή όχι. Μπορείτε επίσης να δείτε τι μπορούμε να κάνουμε ως γονείς, πώς μπορούμε να ελέγξουμε τον υπολογιστή μέσω λογισμικού, κάποιες εναλλακτικές προτάσεις για τη δημιουργική χρήση του υπολογιστή και – τέλος – πού μπορεί κανείς να αναζητήσει εξειδικευμένη βοήθεια.