Δ’ ΤΑΞΗ : ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ TINASLAB

Κυκλοφοριακή αγωγή και ρομποτική! Πως προγραμματίζονται τα φανάρια; Πόσο έξυπνα έχουν γίνει με τη χρήση αισθητήρων;
Ποιο είναι το πιο εξελιγμένο τεχνολογικά σύστημα παρακολούθησης κυκλοφορίας;
Η Δ’ τάξη επισκέφτηκαν το TinasLab , την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου, για ένα εργαστήρι κυκλοφοριακής αγωγής. Φτιάξαμε ρομποτικό φανάρι, όχημα και προσομοιώσαμε την μελέτη του προγραμματισμού των φαναριών! Μια υπέροχη κατασκευή φανάρι για τον καθένα επίσης!
Τους μαθητές συνόδεψαν: Ευαγγελία Ρούσσα, Μαρία Τσώτα, Σμαρώ Στόγιου.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων