Την Παρασκευή 5 Ιουνίου ,οι μαθητές των Β’, Δ’2, ΣΤ’1 και ΣΤ’2 τμημάτων του σχολείου μας,συμμετείχαν σε μία όμορφη εθελοντική δράση καθαρισμού παραλίας, συμβάλλοντας ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος. Με γάντια και σακούλες, μάζεψαν σκουπίδια κι έστειλαν ένα δυνατό μήνυμα οικολογικής συνείδησης και σεβασμού προς τη φύση.
Η δράση συνδέεται με την Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος, που υπενθυμίζει τη σημασία της προστασίας της φύσης μας.
Ήταν μια όμορφη εμπειρία προσφοράς και συνεργασίας για όλους! Συγχαρητήρια στους μαθητές μας!
Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δ.Σ.Κισάμου





