Μικροί εθελοντές εν δράσει

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου ,οι μαθητές των  Β’, Δ’2, ΣΤ’1 και ΣΤ’2 τμημάτων του σχολείου μας,συμμετείχαν σε μία όμορφη εθελοντική δράση καθαρισμού παραλίας, συμβάλλοντας ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος. Με γάντια και σακούλες, μάζεψαν σκουπίδια κι έστειλαν ένα δυνατό μήνυμα οικολογικής συνείδησης και σεβασμού προς τη φύση.

Η δράση συνδέεται με την Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος, που υπενθυμίζει τη σημασία της προστασίας της φύσης μας.

Ήταν μια όμορφη εμπειρία προσφοράς και συνεργασίας για όλους! Συγχαρητήρια στους μαθητές μας!

IMG 20260606 225432 IMG 20260606 225532 IMG 20260606 225553 IMG 8c0a7fc56ec40ee11fa56bc31b1b640b V

IMG 20260606 225511IMG 20260606 225640

Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δ.Σ.Κισάμου