Οι μαθητές της Β΄ τάξης, στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση, πραγματοποίησαν ένα ταξίδι στην ενσυναίσθηση αφού περπατήσουν στα βήματα της Ματού, της ηρωίδας από το υπέροχο βιβλίο της Άλκηστης Χαλικιά «Τα παπούτσια των άλλων» (Εκδόσεις Ίκαρος) στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη.
Μέσα από ένα βιωματικό εργαστήριο, τα παιδιά ανακάλυψαν τη μαγεία του να «μπαίνεις στα παπούτσια του άλλου» να κατανοείς, να νιώθεις, να βλέπεις τον κόσμο με τα μάτια της φιλίας και της κατανόησης. Το παιχνίδι «Το ζιγκ ζαγκ των παπουτσιών» μάς έφερε όλους πιο κοντά! Γελάσαμε, κινηθήκαμε, συνεργαστήκαμε και καταλάβαμε πως η ενσυναίσθηση δεν είναι απλώς μια λέξη είναι τρόπος ζωής.
Γνωρίσαμε το σύστημα γραφής Braille και αγγίξαμε κείμενα από τον εκτυπωτή Braille της βιβλιοθήκης, ανακαλύπτοντας έναν διαφορετικό, μα τόσο συγκινητικό τρόπο επικοινωνίας. Και φυσικά… ζωγραφίσαμε! Πολύχρωμα παπούτσια, γεμάτα όνειρα και συναισθήματα.
Κάθε παιδί έφυγε με τον δικό του σελιδοδείκτη, μικρό δωράκι, μεγάλη ανάμνηση! Κλείσαμε τη μέρα με αγκαλιές, χαμόγελα και μια υπόσχεση: να συνεχίσουμε να στηρίζουμε, να νιώθουμε και να αγαπάμε ο ένας τον άλλον.
Υπεύθυνη προγράμματος : Πάρρυ Λουμίτη και Σταυρούλα Ρόθου με τη βοήθεια του κύριου Νίκου Σπανίδη.