Προσφορά τροφίμων στον Ερυθρό Σταυρό
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας μετά από κάλεσμα του Ερυθρού Σταυρού ανταποκρίθηκε άμεσα συγκεντρώνοντας τρόφιμα με σκοπό τη διανομή τους σε οικογένειες του νομού που έχουν ανάγκη. Οι μαθήτριες και …
Προσφορά τροφίμων στον Ερυθρό Σταυρό Διάβασε περισσότερα