Παιδικές φωνές στο ορεινό μονοπάτι Πολυνέρι-Βραχωνάς!

464022421 1015807617013079 1795100246222201053 n censored
Μια ξεχωριστή πορεία είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας. Συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους και αρκετά μέλη του συλλόγου ΕΟΣΗ,  γέμισαν ένα αγαπημένο μονοπάτι: Πολυνέρι -Βραχωνάς με παιδικές φωνές!
Η πορεία πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία και πολύ όμορφη διάθεση.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν άψογα και πέρασαν υπέροχα!
Η δράση υλοποιήθηκε στα πλαίσια της προαγωγής της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας των  παιδιών και εφήβων μέσω αθλητικών εκδηλώσεων( με αφορμή τη 10η Οκτώβρη, Παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας.)
Με την ευκαιρία αυτή καλούμε όλα τα σχολεία της πόλης, που θα επιθυμούσαν να πραγματοποιήσουν παρόμοιες δράσεις, να έλθουν σε επαφή με τον Ελληνικό Ορειβατικό Σύλλογο Ηγουμενίτσας.
Θα είναι χαρά μας να βοηθήσουμε και να προτείνουμε διαδρομές κατάλληλες για παιδιά και εφήβους.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.
Τηλέφωνα επικοινωνίας 6984233895, Γίτσα Μαρία και 697 5101087, Τσώλης Βασίλης
463873069 1015802140346960 1160335124436344364 n
Ψυχική υγεία, μια υπόθεση δύσκολη όμως όχι ακατόρθωτη στις μέρες μας
Η ψυχική υγεία ορίζεται ως μία κατάσταση ευεξίας κατά την οποία το άτομο συνειδητοποιεί τις ικανότητές του, μπορεί να αντιμετωπίσει τις πιέσεις της ζωής και να συνεισφέρει στην κοινωνία.
Το σχολείο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προάσπιση, βελτίωση και προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευεξίας των παιδιών και των εφήβων. Η  συστηματική υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων που στοχεύουν στην προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευεξίας και εμπλέκουν όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας έχει πολύπλευρα οφέλη, όπως:
  • θετική επίδραση στη σχολική επίδοση,
  • ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας
  • καλλιέργεια γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων αναγκαίων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του παρόντος και του μέλλοντος
  • μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης μελλοντικών προβλημάτων και συμπεριφορών υψηλού κινδύνου.